مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز بازی مقابل استقلال در تهران را دشوار دانست و نسبت به کسب امتیاز ابراز امیدواری کرد.
کد خبر: ۳۳۴۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹ 24 November 2016
به گزارش تابناک تبریز، عباس آقایی در نشست خبری قبل بازی هفته یازدهم لیگ برتر مقابل استقلال تهران، این بازی را دشوار عنوان کرد و اظهار داشت: شرایط استقلال نسبت به اوایل فصل بهتر شده و کادر فنی با دانش و بازیکنان توانای این تیم در هفته های اخیر عملکرد قابل قبولی را ارائه داده اند.

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در ادامه افزود: با این حال شرایط تیم ما نیز مناسب است و قطعا برای کسب امتیاز وارد زمین بازی خواهیم شد.

آقایی با بیان اینکه هر بازی شرایط خاص خودش را دارد، خاطرنشان کرد: برای هر هفته برنامه ویژه داریم و مطمئنا در ادامه مسابقات با کسب نتایج مطلوب جایگاه مان در جدول را بهبود خواهیم بخشید.

وی همچنین با اشاره به عدم همراهی بابک حاتمی در بازی فردا بدلیل محرومیت بیان داشت: خوشبختانه بازیکن مصدومی نداریم و با تمامی توان برای کسب نتیجه و برگشتن به تبریز با دست پر تلاش خواهیم کرد.

یادآور می شود، فراز کمالوند بدلیل تلاقی زمان کنفرانس قبل بازی با آخرین تمرین تیم در تبریز و برنامه پروازی ، در این نشست خبری حضور نداشت.

گفتنی ست، کاروان تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز ساعت ۱۴ امروز با پرواز هواپیمایی آتا راهی تهران می شود و فردا – جمعه ۵ آذر- از ساعت ۱۶:۲۰ در ورزشگاه آزادی رو در روی استقلال تهران قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار