نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی؛
تابناک: نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی درخصوص لغو سخنرانی یک نماینده مجلس در مشهد با بیان اینکه چقدر به این مسائل دامن می‌زنند مشکلات کشور این‌ها نیست، واگذاری‌های غلط، مشکلات اقتصادی، اشتغال جوانان، چالش‌های اجتماعی، زندان‌ها و مشکلات بهداشت و درمان است گفت: نمایندگان استان شخصیت حقیقی و حقوقی تشکیل دهند و به مانند یک دست برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تلاش داشته باشند و از پرداختن به حرکات حاشیه‌ای بپرهیزند.
کد خبر: ۳۳۴۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۰ 24 November 2016

به ‌گزارش تابناک مرکزی به نقل از خبرگزاری بسیج، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در مراسم عطرافشانی قبور شهدای شهر اراک ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای بسیجی گفت: بسیج شجره طیبه‌ای که به فرمان حضرت امام راحل در نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شد.

وی افزود: بسیج شجره طیبه‌ای است که ریشه آن در جهان اسلام نمو کرده و شاخه‌های سر به فلک کشیده آن میوه‌های شیرین قدرت، عزت و سربلندی را برایمان به بار نشانده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به دیدار جمعی از بسیجیان با مقام‌معظم رهبری گفت: روز گذشته مقام معظم رهبری با جمعی از بسیجیان دیدار داشتند و رهنمودهای لازم را در زمینه‌های مختلف به بسیجیان فرمودند، بسیج همان جان بر کفان سپاه اسلام است که آموزش‌ها و مراقبت‌های لازم برای حفظ کیان اسلام  در مقابل فتنه‌ها دارد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به اینکه استان مرکزی مهد عالمان و بزرگان اسلام است، گفت: استان مرکزی مفتخر به این است که زادگاه حضرت امام راحل و اجداد مقام معظم رهبری و 6200 شهید است و اگر لازم باشد تمام زنان و مردانش نیز همگی برای حفظ امینت کشور، منطقه و جهان اسلام تا پیروزی قدس شریف و سپاه اسلام، بسیجی خواهند بود.

وی افزود: امروز که مسلمانان و مردم مظلوم در نیجریه، یمن، سوریه، فلسطین، عراق و لبنان به دست جنایتکاران عالم به خاک و خون کشیده می‌شوند همه بایستی دست در دست یکدیگر قرار دهیم و با همت بلند برای عزت جهان اسلام تلاش کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: نبایستی هرگز به امید بیگانگان بنشینیم و دست از تلاش برداریم، نباید به وعده‌های دشمن دل خوش کرد. نباید هرگز تحت تاثیر تبلیغات دروغین اربابان قدرت و تبلیغات ماهواره‌ای شبکه های صهیونیستی قرار بگیریم.

وی افزود: ما ملتی مسلمان هستیم و آنان که در راه عزت اسلام رفتند کاری حسینی کردند و آنان که مانده‌اند بایستی کاری زینبی و زین‌العابدینی انجام دهند. افتخار می‌کنیم که سنگربان اسلام باشیم و صیانت از آرمان‌های امام و شهدا را بر عهده داشته باشیم.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با تاکید بر لزوم حفظ وحدت گفت: باید بر بصیرت، وحدت، همدلی، هم‌افزایی ملی و ولایت‌پذیری خود بیافزائیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: لحظه‌ای سهل انگاری، تن پروری و بی توجهی برای فرزندان امام سزاوار نیست. توجه به حاشیه‌ها ظلم است، درخصوص لغو سخنرانی یک نماینده مجلس در مشهد چقدر به مسئله دامن می‌زنند مشکلات کشور این‌ها نیست، واگذاری‌های غلط، مشکلات اقتصادی، اشتغال جوانان، چالش‌های اجتماعی، زندان‌ها و مشکلات بهداشت و درمان است.

وی با یادآوری اینکه برخی از مراکز درمانی در برخی از شهرستان‌ها از وضع اسف‌باری برخوردار هستند، گفت: از مسئولین انتظار داریم برای رفع مشکلات کشور حضوری فعال داشته باشند نه مثل مُرده‌ها باشند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی از نمایندگان استان خواست تا شخصیت حقیقی و حقوقی تشکیل دهند و به مانند یک دست برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تلاش داشته باشند و از پرداختن به حرکات حاشیه‌ای بپرهیزند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در پایان با اشاره به حضور مردم در همایش ملی پیاده‌روی اربعین خاطرنشان کرد: حضور در این پیاده‌روی نشان داد که همه دنبال یک پرچم و آن هم پرچم امام حسین(ع)، پرچم ولایت و فقاهت و پرچم پیامبر اسلام(ص) هستند و در سایه آن پرچم ملت اسلام این همه عزت و عظمت دارد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار