مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب گفت: امنیت امروز ایران اسلامی مرهون و مدیون مجاهدت های شهیدان است.
کد خبر: ۳۳۵۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵ 27 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، حجت الاسلام حسین مهدوی روز یکشنبه در یادواره شهدای روستای آینه سرپل ذهاب افزود: شهدا نمادی از اخلاص و الهی بودن، با احیا کردن تفکر بسیجی همه هستی خود را در راه دین فدا کردند.
وی بیان کرد: شهدا شمع های فروزنده جامعه برای هدایت بشریت هستند و باید قدردان و ادامه دهنده راه بهترین برگزیدگان خداوند باشیم.
وی اظهار کرد: شهدا گوهری مانند ولایت، انقلاب، امنیت، آسایش، اقتدار و استقلال را برای ما به ارمغان آوردند و ما باید امانت دار گوهرهایی که شهدا با خون خود حفظ کردند، باشیم.
وی اضافه کرد: انسان اگر بخواهد تفکر بسیجی و عملکرد شهدا را در زندگی پیدا کند باید خودسازی و تهذیب نفس را از خود آغاز کند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب نیز گفت: امروزه شهدای مدافع حرم مایه عزت ، سربلندی نظام اسلامی اند و ما وظیفه داریم یاد و نام همه شهیدان را زنده نگاه داریم و برای معرفی آنان تمام تلاش خود را به ‌کار گیریم. 
سرهنگ پاسدار مسعود قنبری افزود: ترویج یاد و نام شهیدان یکی از راهکاری مهم مقابله با برنامه دشمن و حفظ مقاومت توام با شوق و طراوت در ملت است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار