شهردار منطقه هشت قم خبر داد
شهردار منطقه هشت قم از پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه احداث کمپینگ بوستان غدیر خبر داد.
کد خبر: ۳۳۵۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳ 27 November 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدعبدالله سلیمانی با اشاره به اجرای عملیات عمرانی پروژه تبدیل بوستان غدیر به کمپینگ زائر اظهار کرد: این پروژه‌ در راستای تقویت زیرساخت‌های شهری قم برای میزبانی از زائرین و مسافران و اسکان اضطراری آن‌ها پیش‌بینی شده است.

شهردار منطقه هشت قم با تاکید بر اینکه بخشی از اعتبارات این پروژه از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان قم تأمین می‌شود، خاطرنشان کرد: این پروژه به صورت مشارکتی توسط شهرداری در حال اجراست.

سلیمانی اعتبار این پروژه را حدود 40 میلیارد ریال دانست و افزود: عملیات اجرایی احداث کمپینگ بوستان غدیر از اردیبهشت‌ماه امسال آغاز شده و تاکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی تصریح کرد: مساحت کلی این پروژه حدود 17 هکتار بوده که شامل اجرای سرویس بهداشتی، نمازخانه، نصب سکو‌های اسکان اضطراری، پیاده‌روسازی، توسعه فضای سبز و ... است.

شهردار منطقه هشت قم با تاکید بر اینکه در آینده با احداث این کمپینگ بخش عمده نیاز استان به اسکان اضطراری زائر رفع خواهد شد، گفت: در گذشته مشکلاتی در خصوص اسکان مردم در هسته مرکزی شهر و نصب چادر در معابر داشتیم که با احداث این کمپینگ بخش عمده نیاز در این بخش رفع می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار