رئيس سازمان بسيج سازندگی كرمانشاه از اجراي يك‌هزار و 60 پروژه در 2 سال گذشته در استان خبر داد.
کد خبر: ۳۳۶۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷ 29 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛ منصور فتاحی‌ گفت: این سازمان در دو سال گذشته بیش از 14 میلیارد تومان برای بازسازی مزار شهدا، طرح هادی، احداث غسالخانه، مدارس، مساجد، آبرسانی و ... در استان هزینه کرده است.

وی نداشتن آب شرب در روستاهای بالای 300 خانوار را از مشکلات عمده استان عنوان کرد و افزود: تاکنون بالغ بر یک‌ میلیارد تومان از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی به استان اختصاص یافته است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه به اجراییک‌هزار و 60 پروژه در دو سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: بسیج سازندگی استان امسال همچون سنوات گذشته اشتغالزایی و تولید را یکی از وظایف مهم سازمان می‌داند.

فتاحی حمایت از ایتام، زنان بی‌سرپرست و تامین جهیزیهبرای زوجین کم درآمد را از دیگر خدمات بسیج سازندگی عنوان کرد و ادامه داد: تاکنون 2 میلیارد و 600 میلیون تومان در این راستا هزینه شده و در سال گذشته برای 150 نفر هر کدام سه میلیون تومان جهیزیه تهیه شده است.

وی با بیان اینکه صنایع بزرگ مشکل بیکاری استان را حلنمی‌کند، تصریح کرد: بهترین راه برای رفع معضل بیکاری مشاغل خانگی است تا شاهد رونق و پویایی اشتغال در استان باشیم.

این مسؤول به خدمات‌رسانی به بیش از پنج هزار نفر دراردوهای جهادی در سال‌جاری اشاره کرد و گفت: امسال یک‌هزار منزل مسکونی افراد نیازمند نیز توسط بسیج سازندگی بهسازی و نوسازی شده است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار