به گفته معاون تهذیب حوزه‌های علمیه کشور امسال ۴ هزار طلبه در مسابقات سراسری قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه‌ با هم به رقابت می پردازند.
کد خبر: ۳۳۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵ 11 May 2015
معاون تهذیب حوزه‌های علمیه کشور از شرکت ۴ هزار طلبه در مسابقات سراسری قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه‌ خبر داد.

به گزارش تسنیم ، حجت‌الاسلام هادی حسین‌خانی در آئین اختتامیه مسابقات قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه در همدان با بیان اینکه این دوره ششمین سال برگزاری مسابقات است، اظهار داشت: سه دوره از این مسابقات در استان قم برگزار شد و سه سال دیگر را استان‌های متقاضی برگزارشده است

معاون تهذیب حوزه‌های علمیه کشور افزود: در بین شهرهای برگزارکننده مسابقات، استان همدان از همه نظر میزبان خوبی برای این مسابقات بوده است.

وی به برنامه‌های جانبی مسابقات نیز اشاره و تاکید کرد: برگزاری 30 محفل قرآنی، کارگاه‌های قرآن و حدیث و برگزاری نمایشگاه قرآنی از مهمترین این برنامه‌ها بوده است.‌

حسین‌خانی تصریح کرد: چهار هزار طلبه در بخش مقدماتی این مسابقات و در مرحله مقدماتی ثبت نام کردند که از این تعداد 114 نفر از سراسر کشور به این مرحله راه یافتند.

مشاور عالی ‌رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، نیز در این مراسم گفت: برگزاری مسابقات قرآن وظیفه همه افراد و به خصوص نهادهای جامعه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسین الهی‌زاده خطاب به شرکت کنندگان در مسابقه، گفت: همه کسانی که در مسابقات شرکت می‌کنند برنده هستند زیرا به وظیفه دینی خود عمل کرده‌اند. 

مهمتر از شرکت و برگزاری مسابقات، عمل به قرآن است که باید مورد توجه همگان قرار بگیرد.به گزارش تسنیم در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر از برگزیدگان تقدیر به عمل آمد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار