سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام:
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت:خبرنگاران رسانه های مکتوب و غیر مکتوب استان می توانند آثار خود را برای شرکت درهمایش 9 دی تا پایان ماه جاری به ایمیل جشنواره ارسال کنند.
کد خبر: ۳۳۶۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۲ 29 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حجت‌الاسلام علی چراغی پور اظهار کرد: این همایش در نخستین دوره برگزاری در 2بخش گزارش خبری و عکس برگزار خواهد شد.
 
وی افزود: تمام خبرنگاران رسانه های مکتوب و غیر مکتوب استان می توانند آثار خود را برای شرکت در این همایش تا پایان ماه جاری به ایمیل جشنواره ارسال کنند.
 
حجت الاسلام چراغی پور با بیان اینکه علاقه ‌مندان می‌توانند آثار خود را ‏‎تا پایان آذر ماه جاری به ایمیل جشنواره به آدرس amirava@gmail.con ارسال کنند.
 
به گفته سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، اختتامیه این جشنواره و تجلیل از برگزیدگان، هشتم دی ماه با حضور رئیس سازمان بسیج رسانه کشور، مسئولان و خبرنگاران رسانه های گروهی استان ایلام برگزار می شود.
 
وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در آگاهی بخشی و ایجاد بسترهای لازم برای بصیرت سیاسی و دینی در بین اقشار مختلف مردم، گفت: این همایش به‌ منظور تجلیل از رسانه‌ها و خبرنگاران فعال در حوزه‌های مرتبط در راستای ولایت‌ پذیری و بصیرت افزایی برگزار می‌شود.
9 دی در سالنامه رسمی کشور بعنوان روز تجدید بیعت امت با ولایت نامگذاری شده است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار