معاون عمرانی استاندار و جانشین ستاد مدیریت بحران استان مازندران با اشاره به بازگشایی همه روستاهای درگیر برف در استان گفت: هم اکنون تردد در تمامی محورهای اصلی و فرعی استان مازندران جریان دارد.
کد خبر: ۳۳۶۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵ 30 November 2016
علی نبییان در گفت‌وگو یی اظهار داشت: مازندران همه ساله و در همه فصول میزبان بسیاری از مسافران به ویژه مسافران و زائران امام رضا (ع ) بوده که مسئولان استانی و شهرستانی در همه ایام آماده به خدمت هستند.
 
وی افزود: پس از بارش برف و باران در استان با همت و تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی و نظارت دقیق استاندار، مدیریت کامل انجام و آب، برق، گاز و توسعه زیرساختی در استان انجام شد.
 
معاون استاندار مازندران با اشاره به وضعیت جاده‌های استان در روز جاری گفت: تمام محورهای مواصلاتی استان، جاده و محورهای روستایی استان نیز بازگشایی شد.
 
وی تصریح کرد: امروز هوای سراسر استان صاف و آفتابی است و با توجه وضعیت مناسب جاده‌ها و هوا، ترافیک در همه محورها روان است.
 
نبیان بیان داشت: از پنجشنبه شب و جمعه هوای استان بارانی است و با توجه به اینکه در روزهای پایانی ماه صفر قرار داریم و زائران علی بن موسی‌الرضا(ع) مازندران را برای مسیر بازگشت انتخاب می‌کنند از آنها می‌خواهیم با رعایت مقررات و قوانین و همچنین رعایت ایمنی در جاده‌های استان تردد کنند.
 
استان مازندران دارای شش محور مواصلاتی هراز، کندوان، سوادکوه، رامسر، گلوگاه و کیاسر است.
 
 
    تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار