با وجود تلاش های زیاد خبرنگاران رسانه ها برای ورود به سالن فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان و پوشش سخنرانی دکتر احسان شریعتی حراست این دانشگاه از ورود آنان به این مکان جلوگیری کرد.
کد خبر: ۳۳۸۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰ 04 December 2016



مسئول روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خبرنگاران هیچ رسانه ای حق ورود به دانشگاه سیستان و بلوچستان را ندارند و نمی توانند در سخنرانی احسان شریعتی شرکت کنند.
وی همچنین گفت: این یک سخنرانی برای دانشجویان است و هیچ خبرنگاری حق ورود به این مراسم را ندارد و قرار نیست این مراسم رسانه ای شود.
خبرنگار ایرنا و چند نفر دیگر از خبرنگاران با مراجعه به هریک از درب های ورودی دانشگاه نگهبانان اعلام کردند حراست اجازه ورود به خبرنگاران را نمی دهد با وجودی که خبرنگار ایرنا حاضر شد خبری از این سخنرانی منتشر نکند و تنها برای افزایش اطلاعات شخصی در این برنامه سخنرانی شرکت کند بازهم مانع شدند و گفتند فقط دانشجویان می توانند در این مراسم شرکت کنند.
خبرنگاران سایر رسانه های سیستان و بلوچستان نیز برای حضور در این مراسم به دانشگاه سیستان و بلوچستان آمده بودند که حراست این دانشگاه مانع ورود آنان به محل سخنرانی احسان شریعتی شد.
گفته می شود احسان شریعتی فرزند دکتر علی شریعتی به دعوت انجمن اسلامی پیروان خط امام(ره) دانشگاه سیستان و بلوچستان به این دانشگاه دعوت شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار