فرماندار خاش گفت: استقرار برخی ادارات در شهر نوک آباد این شهرستان روند خدمات دهی به مردم را در این منطقه تسهیل کرده است.
کد خبر: ۳۳۸۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۷ 05 December 2016
محمداکبر چاکرزهی در بازدید از اداره ثبت احوال شهر نوک آباد خاش بیان کرد: اختصاص تجهیزات و امکانات و کمک به استقلال ادارات در مراکز بخش ها سبب می شود در حوزه های مختلف شاخص های خدمات بالا برود.
وی اظهار داشت: ثبت وقایع حیاتی و انجام کارهای سجلی دارای اهمیت ویژه ای است که باید برای به روز کردن خدمات در این موضوعات تلاش شود.
فرماندار خاش همکاری و مشارکت مردم را برای انجام کارهای ثبتی و وقایع تولد، وفات، ازدواج و طلاق و غیره خواستار شد.
رئیس اداره ثبت احوال نوک آباد خاش نیز گفت: این مجموعه دی ماه سال 94 مستقل و از روز نخست تمام خدمات در این اداره ارائه شد.
بهزاد هاشمی افزود: هم اینک تمام مراحل صدور شناسنامه نوزاد، شناسنامه مکانیزه بالای 15 سال و کارت ملی هوشمند در این اداره انجام می شود.
وی بیان کرد: برای ثبت نام کارت ملی هوشمند علاوه بر بخش نوک آباد به ساکنان بخش های کورین و قسمتی از بخش لادیز میرجاوه نیز خدمات ارائه می شود.
وی ادامه داد: تا آبان امسال چهار هزار و 197 نام نویسی کارت ملی داشته ایم که در همین مدت هزار و 800 کارت ملی تحویل داده شده، هزار جلد شناسنامه مکانیزه بالای 15 سال و 400 شناسنامه نوزاد صادر و 160 واقعه ازدواج ثبت شده است.
رئیس اداره ثبت احوال نوک آباد خاش اظهار داشت: با هماهنگی آموزش و پرورش عکس دار کردن شناسنامه های تمام دانش آموزان بدون حضور خودشان در ثبت احوال انجام می شود.
وی ادامه داد: مدیران مدارس فرم های مخصوص را تکمیل و مدارک مورد نیاز را جمع آوری و به ثبت احوال تحویل می دهند و ثبت احوال شناسنامه ها را صادر می کند و به خود مدیر مدرسه تحویل می دهد.
وی گفت: ثبت نام کارت ملی هوشمند دانش آموزان هم به همین صورت انجام می شود.
وی بیان کرد: از همه مردم بخش نوک آباد تقاضا داریم که برای دریافت کارت ملی هوشمند و تعویض شناسنامه های قدیمی اقدام کنند.
هاشمی افزود: در موضوع صدور کارت ملی هوشمند روزانه به بالای 30 نفر خدمات داده می شود که امیدواریم با همکاری مطلوب مردم بتوانیم تا پایان سال 97 این طرح را با موفقیت به پایان برسانیم.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار