استاندار تهران با اشاره به رقم بیش از یکهزارو ۱۰۰ میلیارد تومان در احیای واحدهای تولیدی استان گفت: براساس گزارش اقدامات انجام شده در راستای اقتصاد مقاومتی استان تهران به رتبه سوم رسیده است که در گزارش قبلی در رتبه دهم قرار داشت.
کد خبر: ۳۳۹۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵ 06 December 2016
یکصد و شصت و سومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست استاندار و با حضور مدیران استانی و جمعی از مدیران واحدهای تولیدی استان برگزار شد.
 
در ابتدای جلسه گزارشی از  اقدامات کارگروه در سالجاری تاکنون ارایه شد که بر این اساس  ۱۴۰۴ مصوبه در کارگروه به تصویب رسیده است که توزیع فراوانی آن در دستگاه های اجرایی شامل سازمان تامین اجتماعی ۳۴۲ مورد،امورمالیاتی ۳۱۹، بانکها ۶۰۸ و سایر دستگاه ها ۱۳۵ مورد است.
 
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران در این جلسه گفت: تاکنون بیش از 1400 مصوبه این کارگروه به منظور تسهیل و رفع موانع تولیدکنندگان داشته ایم.
 
محمدرضا مس فروش افزود: در این کارگروه براساس نظر کمیته های تخصصی از بانک ها، موسسات بیمه ای (تامین اجتماعی) و ادارات مالیاتی برای شرکت های متقاضی در استان تهران براساس طرح های اقتصاد مقاومتی تسهیلاتی در نظر گرفته می شود.
 
تسليت استاندار در پي شهادت جمعي از زائران در منطقه "حله "عراق

سیدحسین هاشمی،استاندار تهران در پایان این جلسه در جمع خبرنگاران ضمن عرض تسلیت در پی شهادت جمعی از زائران اربعین حسینی (ع)در منطقه حله عراق با خانواده شهدای این واقعه و همچنین جان باختگان حادثه برخورد دو قطار در سمنان ابراز همدردی کرد.
 
وی در ادامه با اشاره به موضوع جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت: در این جلسه مشکلات ۱۲ واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت.
 
هاشمی با ارزیابی مثبت از روند اقدامات انجام شده تاکنون در این ستاد تصریح کرد:تا پایان امسال مشکلات واحدهایی که در ستاد بررسی شده اند به پایان می رسد.
 
وی با اشاره به هماهنگی خوب دستگاه های استان در رفع مشکلات واحدهای تولیدی افزود: مسایل مطرح شده از سوی تولیدکنندگان در کمیته های تخصصی بررسی می شود و راه حل هایی همچون تنفس ۶ ماهه و یا تقسیط اقساط طی ۳۶ تا ۶۰ ماه برای تولیدکنندگان در نظر گرفته می شود.
 
هاشمی با اشاره به همکاری مثبت بخش هایی همچون امور مالیاتی،بیمه،بانکها و حضور نمایندگان اتاق بازرگانی خانه صنعت و معدن در جلسات ستاد گفت: تا امروز مصوبات روند خوبی را در احیای صنایع تولیدی طی کرده اند.
 
استاندار تهران با اشاره به رقم بیش از یکهزارو ۱۰۰ میلیارد تومان در احیای واحدهای تولیدی استان گفت: براساس گزارش اقدامات انجام شده در راستای اقتصاد مقاومتی استان تهران به رتبه سوم رسیده است که در گزارش قبلی در رتبه دهم قرار داشت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار