مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان خبر داد
در راستای گسترش همکاریها نشستی بین محمد جهانتیغی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان و عبدالرحیم کردی مدیر عامل منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار برای بهره مندی طرفین از تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۹۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵ 06 December 2016
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، جهانتیغی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان در تشریح این خبر گفت: این نشست به منظور گسترش همکاریها و بنا بر درخواست مدیر عامل منطقه آزاد چابهار با توجه به ظرفیت های بالقوه موجود در اقلیم چابهار انجام شده است .

جهانتیغی افزود: در این نشست پتانسیلها و نیازهای آموزشی و مهارتی مورد نیاز منطقه آزاد چابهار با هدف رونق هرچه بیشتر و بهتر و ایجاد فرصت های شغلی مناسب برای کارجویان مورد بررسی و کاوش قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در پی ابراز تمایل مدیریت منطقه آزاد تجاری و صنعتی چابهار مبنی بر توانمند سازی نیروها در حوزه خدمات و حرفه هایی از جمله گردشگری و هتلداری، صنایع دستی و هنری، صنایع پتروشیمی و گاز، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آماده است تا از تمامی ظرفیتهای موجود در مراکز خود برای تربیت نیروی کار ماهر مورد نیاز واحدهای صنعتی استفاده کند.

جهانتیغی بیان داشت: ارائه آموزشها برای مدیران و صاحبان صنوف و صنایع در این منطقه موجب افزایش بهره وری در کار خواهد بود بسترهای آموزشی در این منطقه نیز مارا برای سرمایه گذاری آموزشی ترغیب نموده و لازم است از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تمهیدات لازم اندیشیده شود.

مدیر عامل منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهارنیز در این نشست بیان داشت : واحد های صنعتی در حال فعالیت در منطقه نیازمند توانمند سازی مهارتی و فراگیری فنون بازاریابی هستند که تربیت نیروی متخصص مورد نیاز بازار کار و تزریق آنها به این واحدها منجر به افزایش بهره وری در این واحد ها خواهد شد.

عبدالرحیم کردی خاطر نشان کرد : تعامل دو طرف در زمینه همکاری های آموزشی در راستای تحقق اهداف ما در رویکرد تربیت و تقویت اشتغال نیروی کار ماهر در این منطقه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار