رئیس شورای شهر یزد با اشاره به تعلل شهرداری در اجرای مصوبات شورای شهر گفت: شهرداری در برابر مصوبات شورای شهر بی‌تفاوت نباشد.
کد خبر: ۳۳۹۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶ 07 December 2016

به گزارش تابناک یزد،حجت‌الاسلام شیخ‌عباس زارع در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد اظهار داشت: شهرداری بدون هیچ توضیحی در اجرای مصوبات شورای شهر تعلل می‌کند و این امر پذیرفتنی نیست.

وی با بیان اینکه مصوبات شورای شهر در خصوص اجرای طرح‌های سطح شهر برای رونق در زندگی شهروندان است ادامه داد: قطعا با پروژه‌هایی که در زندگی مردم خللی وارد کند موافق نیستیم و اگر پروژه‌ای مصوب شده باشد قطعا از اجرای آن جلوگیری می‌کنیم.

رئیس شورای شهر یزد با اشاره به هیاهوهای ایجاد شده در زمینه اجرای پروژه خیابان قیام و کف‌سازی در این مسیر اضافه کرد: اجرای این طرح با توجه به وضعیت نامطلوبی که در کف‌سازی و اسفالت این خیابان وجود داشت قطعا موجب بهبود کیفیت و زیبایی ظاهر آن نیز خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم تامین پارکینگ در این محدوده و سایر نقاط به ویژه خیابان مسجد جامع یزد گفت: بسیاری از بازاریان در زمینه عدم پارک وسیله نقلیه و نبود پارکینگ در این محدوده انتقاد دارند که باید برای این منظور نیز راهکاری با قابلیت اجرای سریع ارائه شود.

زارع با اشاره به حضور گردشگران در بافت تاریخی و مسیرهای منتهی به بازار و مسجد جامع عنوان کرد: البته اعتراضاتی هم از سوی گردشگران در ارتباط با پارک ماشین بازاریان در میدان خان اعلام شده بود که باید در این زمینه نسبت به احداث پارکینگ اقدام شود.

وی با تاکید بر اینکه خیابان‌های قیام و مسجد جامع نیاز مبرم به پارکینگ دارند تصریح کرد: پیشنهاد احداث پارکینگ‌ طبقاتی در بافت تاریخی یزد باید بررسی شود و پس از مطالعات و بررسی‌های کامل نسبت به آن اقدام کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار