مدت زمان کوتاهی است که یک هنرمند نقاش گوشه هایی از شهرمان" نوراباد ممسنی" را با ذوق و سلیقه های بسیار زیبا و با مضامین مختلف و پر محتوا زیبا میکند.
کد خبر: ۳۴۰۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶ 09 December 2016
تابناک فارس به نقل از خبر نورآباد:مدت زمان کوتاهی است که یک هنرمند نقاش گوشه هایی از شهرمان" نوراباد ممسنی" را با ذوق و سلیقه های بسیار زیبا و با مضامین مختلف و پر محتوا زیبا میکند.

خانم فاطمه کشاورز 25 ساله لیسانسه در رشته نقاشی از دانشگاه شیراز پیشنهادی در مورد طراحی و زیباسازی گوشه های شهر را به شهردار نوراباد مهندس رضایی ارائه دادند و پس از  موافقت کار طراحی ،نقاشی و رنگ آمیزی دیواره های اداره ثبت اسناد را با دوستانشان شروع کرده و با تلاشهای شبانه روزی در حال پیشروی در راستای بهتر جلوه دادن ظاهر شهرمان میباشند.
بانوان؛مرادی،جاویدی و حسینی از هنرمندانی هستند که با سرکار خانم کشاورز همکاری دارند.
مضامین این تابلوهای نقاشی از مفهوم و محتواهای خاصی برخوردار می باشد از جمله؛ طرح انتظاعی(ترکیبی از رنگای سرد و گرم و دلنشین)، طرح اسم الله و بسم الله،طرح حجاب،طرح دست مهربانی را بیاموزیم و همچنین طرح دست وگل وگیاه با شعار رویش نشان زندگی.
نوع رنگ بکاررفته (اکرولیک) نام داردو از نوع رنگهای دست ساز و ترکیبی میباشد.


همچنین شهرداری نوراباد در جهت زیبا سازی چهره شهر اقدام به رنگامیزی و نقاشی و طراحی دیوارهای شهر مینماید.
تمامی طرحهای اجرایی پرمحتوا و با مضامینی بسیار زیبا و به درخواست و سلایق شهروندان عزیز میباشد.
قرار بر این شده است که به دستور شهردار فعلی و همکاری مسئولین زیبا سازی شهر تمامی دیوارها و مناطق از قبل تعیین شده سطح شهر با فرهنگ و مضامین پر محتوا و با استفاده از بهترین رنگها و تصاویربه مرحله اجرا دربیاید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار