حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ساوه؛
تابناک مرکزی: حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه ما هم معتقدیم برجام را خدا آورده است ولی نه آنطور که رئیس جمهور بیان و تزیین می کند بلکه برجام ثابت کرد که آمریکا بدعهد است و با ما دشمنی می کند گفت: مسئولان به وظیفه خود در خصوص خسارت 600 میلیاردی سرما به باغات ساوه که موجب خشکی درختان شده است عمل کنند تا همانند شمال کشور به کشاورزان ساوه نیز کمک شود.
کد خبر: ۳۴۰۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰ 09 December 2016

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ساوه در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به درخواست رئیس قوه قضاییه به دادستان کشور برای بررسی بدون تبغیض پرونده برادرانش گفت: رئیس جمهور هم مانند رییس قوه قضاییه که به دادستان کل کشور دستور داد، پرونده برادرانش را بدون تبعیض بررسی کند، دستور دهد تا پرونده برادر، سایر بستگان و آقازاده ها بررسی شود.

امام جمعه ساوه با اشاره به اینکه  ملت هرگز سهل انگاری با غارتگران و دزدان بیت المال را فراموش نمی کنند و این موضوع مشمول مرور زمان نمی شود تاکید کرد: شنیده ها حاکی از این است بعضی از این غارتگران در مقام های دیگر انتصاب شدند که این امر خلافف دستور مقام معظم رهبری برای معرفی آنها به قوه قضاییه است .

حجت الاسلام حسینی با تایید سخنان رئیس جمهور که گفته بود" برجام را خدا آورد" بیان کرد: ما هم معتقدیم برجام را خدا آورده است ولی نه آنطور که رئیس جمهور بیان و تزیین می کند بلکه برجام ثابت کرد که آمریکا بدعهد است و با ما دشمنی می کند.

وی با ذکر این مطلب که غربگرایانی که دوستی با آمریکا را حلال مشکلات داخلی می دانند از مصوبه 100درصدی ضد ایرانی نمایندگان آمریکا خجالت زده شده اند خاطر نشان ساخت: این حجت و تجربه روشنی بود که باید در برابر دشمن متحد شویم.

امام جمعه ساوه با خطاب قرار دادن کسانی که اقدام به حذف درس حسین فهمیده که درس مقاومت و شهادت بود با نیت گنجاندن برجام در کتاب دانش آموزان گفت: انها حالا متوجه شده اند که باید درس مقاومت به مردم داد و اشتباه می کردند.

خطیب نمازجمعه ساوه عمل نشدن به شروط 9 گانه رهبری در برجام از جمله دریافت ضمانت نامه کتبی از طرفین مذاکره به خصوص آمریکا و اقدام قدم به قدم تعهدات از سوی طرفین و لغو کامل تمامی تحریم ها در روز اول اجرای برجام اشاره کرد و گفت: وزیر دولت یازدهم عنوان می کند در نتیجه برجام ایران هیچ بهره ای نبرده است در حالی که رئیس جمهور مدعی رفع تحریم ها است.

حجت الاسلام حسینی لازمه مشورت با رهبری را اطاعت و فرمانبرداری از فرمایش معظم له دانست و ابراز کرد: در جایی که سناتور آمریکایی، تهدیدات ما را ب هسبب عملکرد دولت بلوف می خواند شورای امنیت ملی باید درباره مصوبه اخیر مجلس سنای آمریکا که نقض برجام است واکنش نشان دهد.

وی با اشاره به اینکه در حالیکه برنامه ششم توسعه هنوز تصویب نشده است، تصویب کل بودجه سال 96 صحیح نیست از تقدیم بودجه سال 96 به مجلس سخن گفت و اظهار کرد: یکی از ایرادات باز تکیه بیش از حد به درآمد نفتی تقربیا یک سومی است که خلاف اقتصاد مقاومتی است و افزایش مالیات هم با توجه به فشار اقتصادی بر مردم موجب سخت تر شدن زندگی می شود.

وی با اشاره به خسارت 600 میلیاردی سرما به باغات ساوه که موجب خشکی درختان شده است از مسئولان خواست به وظیفه خود عمل کنند تا همانند شمال کشور به کشاورزان ساوه نیز کمک شود.

خطیب نمازجمعه ساوه به موضوع برگزاری اجلاس سراسری نماز اشاره کرد و گفت: حدود 500 شرکت در شهرصنعتی ساوه وجود دارد اما در چند شرکت نماز جماعت برگزار می شود چرا که کاگری که از خدا نترسد در کارش هم کم کاری می کند و محصول بی کیفیت تولید می کند.

این کارشناس مسایل دینی با تبریک مناسبت ولادت حضرت محمد(ص) و آغاز امامت حضرت مهدی(عج) بیان کرد: دشمنان با شعله ور کردن اختلافات و تفرقه افکنی به دنبال تضعیف اسلام هستند و این مشکلات منطقه ناشی از همین سیاست است.

وی با اشاره به نام گذاری هفته وحدت افزود: درباره زمان تولد پیامبر اکرم (ص) تفاوت در شیعه و سنی داریم که به تدبیر امام راحل این هفته بنام وحدت نام گذاری شد تا عامل وحدت مسلمین شود و دشمنان مایوس شوند.

حجت الاسلام حسینی گفت: در دوران غیبت صغری مردم از طریق نواب خاص با امام زمان(عج) در ارتباط بودند ولی در زمان غیبت کبری فقها نایب عام هستند که ولایت فقیه ادامه راه همان نواب است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار