معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس با بیان این‌ که تسهیل ازدواج نقش مؤثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد داشت از تأمین جهیزیه 700 زوج کم‌بضاعت این استان با مشارکت این سپاه خبر داد.
کد خبر: ۳۴۲۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴ 12 December 2016
تابناک فارس به نقل از فارس: سعید کوشکی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سپاه فجر فارس با مشارکت مؤسسه خیریه حضرت رقیه (س) و کمیته امداد این استان، جهیزیه 700 زوج کم‌بضاعت را تأمین خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تسهیل در ازدواج جوانان یکی از موارد مهمی است که باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد، گفت: بخش اعظم جمعیت کشور را قشر جوان تشکیل می‌دهد و تسهیل ازدواج نقش مؤثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد داشت.

کوشکی افزود: سپاه فجر علاوه‌بر مشارکت در تهیه جهیزیه‌ها، شناسایی تعدادی از زوج‌های نیازمند، تأمین انبار و انتقال و تحویل اقلام جهیزیه به زوج‌های جوان در سراسر استان فارس را بر عهده دارد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس بابیان اینکه یک بسته فرهنگی همراه با هر جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا می‌شود، خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی ازدواج آسان در جامعه و تقویت روحیه نشاط و امید در اقشار بی‌بضاعت و کم‌بضاعت از اهداف مهم این طرح است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار