وکیل نامه
کشورهای منطقه به قدرت ایران پی برده اند/ اعراب از قدرت گرفتن ایران می ترسند/خدمت رسانی و نظارت در بیمه ها نباید دست یک نهاد باشد/ بیمه های تکمیلی به داد مردم نمی رسد/
کد خبر: ۳۴۲۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۸ 12 December 2016
خدمت رسانی و نظارت در بیمه ها نباید دست یک نهاد باشد
به گزارش تابناک فارس:مسعود رضایی نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس به بررسی وضعیت بیمه‌های درمان و مسئله تجمیع آن‌ها پرداخت.
وی ضمن اینکه می‌گوید موافق تجمیع بیمه‌ها است اما معتقد است در صورت تجمیع بیمه‌ها نباید خدمت‌رسانی و نظارت هر دو دست یک نهاد باشد.
بنده با تجمیع بیمه‌های پایه درمان موافق هستم و قطعاً خدمت‌رسانی باید به عهده وزارت بهداشت باشد اما من نیز معتقدم نظارت باید به عهده نهاد دیگری باشد، این نهاد می‌تواند وزارت رفاه و یا حتی یک‌نهاد دیگری باشد.این شیوه مطلوب‌تر است.
 
بیمه تکمیلی به داد مردم نمی رسد
با توجه به اینکه بیمه تکمیلی درمان اختیاری است، هزینه و تعرفه آن نیز آزاد است و قطعاً افرادی که جزء قشر کم‌درآمد جامعه هستند نمی‌توانند خود و خانواده‌شان را بیمه تکمیلی کنند،اکنون یکسان نبودن خدمات بیمه‌های تکمیلی و آگاه نبودن مردم از چرایی این موضوع موجب نارضایتی می‌شود.
 
کشورهای منطقه به قدرت ایران پی برده اند
نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: مقامات جدید مصری در بازخوانی معادلات و روابط میان کشورها متوجه شدند آن نسخه ای که جمهوری اسلامی برای حل مسائل منطقه ارائه کرد، موضوع مطلوبی و قابل تأملی بوده است و امروز هم ترکیه و هم مصر به این موضوع واقف شده اند.
 
اعراب از قدرت گرفتن ایران می ترسند
وی ادامه داد: با وجود این مسائل، این کشورها از مسائلی از جمله قدرت گرفتن ایران در منطقه هراس دارند و این مسئله موجب سنگ اندازی کشورهای عربی در مسیر روابط ایران با کشورهای دیگر می شود.
گودرزی افزود: به طور حتم طرح های ایران اگر به نفع صلح و ثبات منطقه ای هم باشد، اعراب برای حاشیه رفتن ایران دست به اقداماتی می زنند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، ادامه داد: قطعا اگر تحولات منطقه ای به همان گونه ادامه یابد، این احتمال می رود که روابط ایران و مصر در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار