تبریزی با بیان اینکه خود ما به عنوان اعضای شورای شهر قصور داشته و نقش خود را به درستی انجام نداده‌ایم، افزود: از یک سرمایه‌گذاری پایدار غفلت کرده حال می‌خواهیم هزینه های مستمر کنیم.
کد خبر: ۳۴۲۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴ 13 December 2016
رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شوراي شهر همدان با بيان اينكه تپه پیسا به ترمینال مواد مخدر تبديل شده و عرضه‌كنندگان مواد مانند يك دستفروش كار خود را انجام مي‌دهند، گفت: هر کس به مدیریت شهری رجوع كرده ناراضي است.

به گزارش فارس، محمد تبریزی درکمیسیون فرهنگی ـ اجتماعی شورای شهر همدان اظهار کرد: معتادان در داخل شهر از جمله منطقه جولان، خانه‌های قدیمی، خیابان باباطاهر و ... به صورت نقطه‌ای وجود داشتند و معضلی برای شهر بودند اما اکنون کمرنگ شده و در تپه پیسا متمرکز شده است.

وی با بیان اینکه جمع‌آوری و نگهداری از افرادی که در تپه پیسا زندگی می کنند، وظیفه کلی شهرداری نیست بلکه قسمتی از وظایف شهرداری است، ادامه داد: ادارات و مدیران دیگر دستگاه‌ها از جمله فرمانداری، ورزش و جوانان و بهزیستی باید به نسبت به این موضوع فعال باشند.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری همدان با بیان اینکه ناامیدی در شهر وجود دارد و این موضوع دارای اثرات سوء است، بیان کرد: امکانات شهر همدان و سالن های ورزشی، محل تفریح، محل‌های فرهنگی و ... محدود است.

وی با بیان اینکه دیگر جوان 15 تا 25 سال را نمی‌توان موعظه و امر و نهی کرد، اظهار کرد: جوان پرانرژی است و این انرژی باید تخلیه شود.

تبریزی با بیان اینکه خود ما به عنوان اعضای شورای شهر قصور داشته و نقش خود را به درستی انجام نداده‌ایم، افزود: از یک سرمایه‌گذاری پایدار غفلت کرده حال می‌خواهیم هزینه های مستمر کنیم.

وی با بیان اینکه تپه پیسا ترمینال مواد مخدر شده و مواد فروش‌ها مانند یک دستفروش کار خود را انجام می‌دهند، بیان کرد: وقتی اسم آن محل تپه پیسا نامیده شده کاملاً با محل سنخیت دارد.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری همدان با بیان اینکه شهرداری برای جذب سرمایه‌گذار در بلوار آیت‌الله نجفی چه کاری انجام داده؟، افزود: بلوار آیت‌الله نجفی باید بخشی از شهر باشد به طوری که گردشگر وقتی از آن بلوار عبور می کند احساس کند در داخل شهر قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه تا زمانی که روی مردم، شهر، استعدادهای شهر، زمین های شهر، فضاهای شهر و ... سرمایه‌گذاری نکنیم وضعیت به این شکل باقی می‌ماند، افزود: در همدان تجارت، کسب و کار و صنعت ضعیف است.

تبریزی با بیان اینکه عمده درآمد شهر همدان از صنعت ساختمان است، افزود: هر کسی اعم از انبوه‌ساز، ساختمان‌ساز و ... به مدیریت شهری رجوع کرده ناراضی است.

وی با بیان اینکه وقتی فردی به شهرداری مراجعه کرده و کار او سه ماه طول می‌کشد، روحیه یأس و ناامیدی می گیرد، بیان کرد: روحیه شادابی به جامعه تزریق نمی‌شود.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان با بیان اینکه اکنون در فصل زمستان باید ورزش زمستانی داشته باشیم و تالار فجر هر روز یک نمایش اجرا کند، افزود: باید گاهی آموزش‌های دینی را غیر مستقیم به نوجوانان و جوانان تزریق کرد.

مدیر روابط عمومی شورای شهر همدان در ادامه با تاکید بر اینکه رسانه‌ها فرهنگسرا ندارند، اظهار کرد: همیشه از رسانه‌ها انتظار پوشش برنامه‌ها و جلسات وجود دارد اما حمایت مالی و پشتیبانی از آنها انجام نمی‌شود.

حمید آذر با اشاره به اینکه اکنون ملایر دارای فرهنگسرای رسانه است، افزود: مقرر بود ساختمانی در اختیار رسانه‌ها قرار گیرد اما این اتفاق رخ نداده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار