مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: درباره آماده‌سازی چمن ورزشگاه میان‌رود نیز اشاره کرد: با توجه به سردی هوا کاشت چمن با تأخیر انجام خواهد شد چراکه سردی هوا به چمن آسیب خواهد رساند.
کد خبر: ۳۴۳۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸ 13 December 2016
تابناک فارس به نقل از فارس:حیدرعلی کامیاب در شیراز اظهار داشت: در زمینی حدود 48 هکتار دور ورزشگاه میان‌رود شیراز دو پیست پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری احداث خواهد شد.

وی افزود: این پیست‌ها به مساحت 1.5 متر در عرض دورتادور ورزشگاه کشیده خواهد شد و با آماده‌سازی آن در چند ماه آینده، عموم مردم می‌توانند از آن استفاده کنند که مشابه این کار را در مجموعه ورزشی انقلاب تهران دیده‌ایم.

این مقام مسؤول گفت: قرارداد ساخت این پیست‌ها در چند روز آینده با پیمان‌کار مربوطه امضا خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود حدود 5 میلیارد تومان هزینه در بر داشته باشد.

کامیاب همچنین درباره آماده‌سازی چمن ورزشگاه میان‌رود نیز اشاره کرد: با توجه به سردی هوا کاشت چمن با تأخیر انجام خواهد شد چراکه سردی هوا به چمن آسیب خواهد رساند.

وی ادامه داد: به‌ طور معمول اگر در هوای زیر پنج درجه چمن کشت شود موجب آسیب خواهد شد و بهترین دما برای کاشت بین پنج تا 10 درجه سانتی‌گراد است که با کارشناسان مربوطه این موضوع را بررسی کردیم.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس افزود: ترجیح می‌دهیم که در بهمن‌ماه کشت چمن ورزشگاه انجام‌ تا با کیفیت بهتری آماده بهره‌برداری شود.

کامیاب گفت: با کشت چمن در بهمن‌ماه امسال به‌احتمال بسیار در فروردین یا اردیبهشت این چمن آماده بهره‌برداری است.

وی با اشاره به اینکه سایر کارهای دیگر ورزشگاه به‌سرعت در حال انجام است، اظهار داشت: پیش‌بینی ما این است که به یاری خدا ورزشگاه میان‌رود تا آخر سال 1395 تکمیل شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار