جانشین فرمانده سپاه ناحیه سیروان گفت: همزمان با فرارسیدن هفته وحدت بیش از20 برنامه فرهنگی و اجتماعی دراین شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۳۴۳۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷ 13 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ مسلم یاربیگی نژاد روز سه شنبه اظهارکرد: با فرا رسیدن هفته وحدت و در آستانه خجسته میلاد با سعادت پیامبراسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع)، برنامه های فرهنگی و جشن های مردمی در مراکز فرهنگی، مساجد و حسینیه های شهرستان سیروان برگزار می شود.

وی ضمن تاکید بر لزوم اجرای با شکوه برنامه های هفته وحدت گفت: وحدت، عزت و اقتدار مسلمین از مهمترین موضوعاتی است که با تمسک مسلمانان جهان به قرآن و راه و روش پیامبر حاصل می شود و برنامه ها باید به صورتی اجرا شوند که نشان دهنده وحدت و تعامل بین مردم ایران اسلامی باشد چرا که امروز بیش از هرزمان دیگری نیازمند وحدت و برادری هستیم.

وی افزود: بر همین اساس در راستای تحقق این امر، ضمن آذین بندی معابر و نصب احادیث بزرگان دین، ویژه برنامه های شاد و متنوع فرهنگی و اجتماعی با تعامل تمامی پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج و مشارکت حداکثری آحاد مردم شهرستان ولایت مدار سیروان در این هفته برگزار خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه سیروان بیان کرد: برنامه هایی از قبیل فضا سازی فرهنگی، برپایی ایستگاه های صلواتی، برگزاری یادواره شهدا، حضور سازمان یافته در نماز جمعه، غبار روبی مزار شهدا، سرکشی از خانواده های شهدا و ارسال پیامک از مهم ترین برنامه های این هفته است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار