مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم:
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: در دو روز گذشته 26 عملیات آتش‌نشانی در شهر انجام شد که طی آن رفع هفت مورد حریق صورت گرفت.
کد خبر: ۳۴۳۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۷ 15 December 2016
به گزارش تابناک قم، عباس جعفری با اشاره به مواردی که باید از سوی مردم برای حفظ ایمنی و جلوگیری از خطرات احتمالی رعایت شود اظهار کرد: بررسی دقیق مسیرهای خروجی لوله‌های بخاری و استفاده از تجهیزات استاندارد برای این کار یکی از عواملی است که عموماً خطرات جبران ناپذیری را در شهر به وجود می‌آورد.

وی لزوم استفاده از وسایل استاندارد گرمایشی را یادآور شد و با اشاره به عملیات‌های آتش نشانی 48 ساعت گذشته افزود: در دو روز گذشته 26 عملیات آتش‌نشانی در شهر قم انجام شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با بیان اینکه در دو روز گذشته هفت حریق در شهر خاموش شده است، گفت: در این عملیات‌ها حریق دو مورد ضایعات، یک مورد منزل، یک مورد کارخانه و یک مورد خودرو رفع شد.

وی با اشاره به انجام 10 عملیات نجات خاطرنشان کرد: نجات چهار مورد فرد محبوس شده در منزل، چهار فرد محبوس شده داخل آسانسور و دو فرد محبوس شده داخل خودرو صورت گرفت.

جعفری ادامه داد: در دو روز گذشته هفت مورد عملیات ایمن‌سازی نیز در شهر قم انجام شده که طی آن دو مورد بازگشایی درب خودرو، یک مورد رفع شکستگی درب فاضلاب، یک مورد رفع نشت سوخت خودرو و دو مورد بازگشایی درب منزل صورت گرفت.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار