آزمون بخش مفاهیم یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در قم برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۳۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶ 15 December 2016
به گزارش تابناک قم، مجتبی میرزایی نسب در حاشیه این مسابقات با اشاره به اهداف برپایی این جشنواره قرآنی اظهار داشت: جشنواره قرآنی مدهامتان با هدف شناسایی و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی جوانان علاقه‌مند به قرآن ، حضور پر نشاط‌تر اعضای کانون‌ها در فعالیت‌های قرآنی ملی و بین‌المللی ، کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در قالب ایجاد رقابت سالم ،ترغیب و تشویق مدیران کانون‌ها به کشف استعدادهای محلی و منطقه‌ای فعال در امور قرآنی و نیز آشنایی بیشتر مردم و مسئولان با استعدادها و ظرفیت‌های قرآنی موجود در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برگزار می شود.

دبیر اجرایی یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان  بیان داشت:آیین نامه های استانی و کشوری این جشنواره قرآنی از تیرماه سال جاری به استانها ابلاغ شد و دبیرخانه های استانی نیز مسابقات قرآنی خود را تا ۱۵ آذرماه برگزار کردند و هم اکنون مسابقات کشوری با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از برگزیدگان در پنج رشته در استان قم در حال برگزاری است.

وی عنوان کرد: آزمون مفاهیم قرآن کریم نیز در قبل از برگزاری رسمی مسابقات برای تمامی رشته های حاضر در این جشنواره قرآنی برگزار شد.

میرزایی نسب با اشاره به اهداف برگزاری آزمون مفاهیم برای تمامی شرکت کنندگان گفت :هدف ما این است که شرکت کنندگان با مفاهیم قرآن و مضامین آیات الهی آشنا باشند و صرفاً بر روی بخش های تخصصی خود مثل قرآئت، ترتیل و یا حفظ متمرکز نباشند.

میرزایی نسب بیان داشت: آزمون مفاهیم از جزء سی قرآن کریم و با محوریت تفسیر همراه برگزار شد.

دبیر اجرایی یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان  اضافه کرد: در این آزمون ۱۴ سوال برای تمامی رشته ها طراحی شد که نمره بخش مفاهیم در نتایج بخش شفاهی شرکت کنندگان نیز تاثیر خواهد داشت.

منبع: شبستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار