بانوی شرکت کننده در مسابقات قرآنی مدهامتان:
یکی از بانوان شرکت کننده در مسابقات قرآنی مدهامتان گفت: هر چه که تاکنون کسب کرده ام در سایه قرآن کریم بوده و قرآن همه دارایی من است.
کد خبر: ۳۴۴۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹ 15 December 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از ستاد خبری یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان، مرضیه پورتیمور از استان ایلام، با بیان اینکه  در رشته قرائت این دوره از مسابقات شرکت کرده است گفت: از کلاس چهارم ابتدایی به شکل جدی به سمت قرائت و حفظ قرآن کریم رفتم.

 وی که تاکنون 5 رتبه اول تا سومی کشوری در بخش قرائت قرآن کریم را در کارنامه خود دارد افزود: کشش من به سمت قرآن کریم بخاطر قرائت های پدرم در خانه بود و با توجه به این موضوع من با قرآن کریم آشنا شدم.

 این بانوی شرکت کننده در این دوره از مسابقات که در حال حاضر سه جزء از قرآن کریم را حفظ کرده و البته بیشترین تمرکز وی بر قرائت است بیان کرد: روی دو ساعت تمرین قرائت قرآن دارم و قرائت های مختلف قرآن کریم از قاریان مطرح را گوش می دهم.

 پورتیمور که از کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت ابالفضل العباس استان ایلام دراین مسابقات شرکت دارد بیان داشت: من هر چه دارم از قرآن کریم است و بسیاری از مواقع شده که زمزمه آیات قرآن کریم در مواجهه با مسائل و مشکلات مختلف مرا آرام کرده است.

 وی در ادامه با بیان اینکه گرایش جوانان و نوجوانان به قرآن کریم روز به روز بیشتر می شود گفت: ساخت فیلم ها و برنامه ها با موضوعات قرآنی در صداو سیما، گسترش محفل های قرآن کریم، برگزاری مسابقات مختلف در بخش های مختلف قرآن و البته تشویق های مادی و معنوی جوانان و نوجوانان از عوامل تاثیرگذار است.

پورتیمور بر گسترش کانون های فرهنگی هنری مساجد در مساجد شهرها و روستا تاکید و گفت: با توجه به اینکه تقریبا هر محله در هر شهر و روستا دارای مساجد است کانون های فرهنگی و هنری مساجد به خوبی می توانند با مخاطبین ارتباط برقرار کرده و اولین حلقه برای آشنایی با قرآن کریم باشند.

 وی همچنین  خواستار گسترش سایر رشته های برگزاری مسابقه برای بانوان شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار