با حضور قاریان و حافظان جشنواره قرآنی مدهامتان:
محل انس با قرآن کریم با حضور قاریان و حافظان ممتاز استانی جشنواره قرآنی مدهامتان در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۴۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸ 16 December 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از ستاد خبری یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان، حجت الاسلام و المسلمین کاظم شکری، مسئول کمیته فرهنگی جشنواره قرآنی مدهامتان با اشاره به برگزاری برنامه‌های جانبی این جشنواره قرآنی، اظهار داشت: به مناسبت هفته وحدت و در آستانه ایام میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفرصادق (ع)، محفل انس با قرآن در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین شکری افزود: در این مراسم معنوی، تعدادی از حافظان و قاریان ممتاز مرحله استانی جشنواره قرآنی مدهامتان که در مرحله کشوری نیز حضور دارند، به تلاوت قرآن پرداختند.

مسئول کمیته فرهنگی جشنواره قرآنی مدهامتان بیان داشت: قاریان و موذنین برتر جشنوار ه قرآنی مدهامتان در هفته جاری، به صورت زنده در مسجد مقدس جمکران و همچنین حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، تلاوت‌های اذان‌گاهی در اوقات شرعی داشتند و این برنامه تا روز اختتامیه مسابقات ادامه دارد.

وی به برگزاری آیین غبارروبی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های جانبی این جشنواره قرآنی اشاره کرد و بیان داشت: این مراسم معنوی با حضور شرکت‌کنندگان در جشنواره قرآنی مدهامتان در شب میلاد حضرت رسول (ص) برگزار می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار