داور بخش حفظ جشنواره قرآنی مدهامتان:
استاد قرآن کریم گفت: برخی ها می گویند که هر ارگانی نباید جداگانه برای خود مسابقات قرآنی برگزار کند اما به نظر من برگزاری متعدد مسابقات و جشنواره های قرآنی یک حسن و ظرفیت است.
کد خبر: ۳۴۴۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶ 16 December 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از ستاد خبری یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان، حسن ربیعیان داور بخش حفظ این جشنواره قرآنی اظهار داشت: سطح کیفی مسابقات رشته حفظ در این جشنواره خوب و رضایت بخش بود. 

وی با بیان اینکه انتظار می رود که جوانان و نوجوانان بیشتری در این جشنواره حضور داشته باشند افزود: باید برنامه ریزی مناسبی صورت گیرد تا گروه های سنی مختلف به عنوان شرکت کننده در این جشنواره قرآنی حضور یابند.

وی بیان داشت: چهره های قرآنی خوبی نیز در این جشنواره حاضر بودند اما جا دارد قرآئت و ترتیل خوانی حافظان؛ تقویت شود و حافظان باید این بُعد را نیز در سطح مطلوبی پرورش دهند.

وی با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری جشنواره قرآنی مدهامتان گفت: برگزاری اینگونه جشنواره ها ؛ ایجاد انگیزه می کند و افق های جدیدی را پیش روی فعالان قرآنی باز می کند.

ربیعیان با بیان اینکه برگزیدگان این جشنواره قرآنی باید در مساجد؛ جلسات قرآن برای سایر نوجوانان و جوانان مسجدی برگزار کرده و تجربیات خود را انتقال دهند گفت: مساجد باید برنامه ریزی مناسبی در این زمینه داشته باشند تا بر روی استعدادهای جدید به صورت پایه ای کار شود و ظرفیت های آنها شناخته شود. 

این استاد و قاری قرآن تصریح کرد: مسابقات قران همواره انگیزه بخش بوده و علاقمندان باید با شرکت در مسابقات مختلف قرآنی توانمندی شان را محک بزنند.

وی عنوان کرد: برخی ها می گویند که هر ارگانی نباید جداگانه برای خود مسابقات قرآنی برگزار کند اما به نظر من برگزاری متعدد مسابقات و جشنواره های قرآنی یک حسن و ظرفیت است.

ربیعیان بیان داشت: در طول سال قاریان فرصت بیشتری برای ظهور استعدادهایشان دارند اما حافظان کمتر از این فرصت بهره مند می شوند که برگزاری مسابقات قرآنی می تواند به آماده بودن قاریان کمک بسزایی داشته باشد.

داور بخش حفظ یازدهمین‌جشنواره قرآنی مدهامتان در پایان تاکید کرد: همه کسانی که در رشته های مختلف قرآنی فعالیت دارند باید به  تفسیر و مفاهیم قرآن کریم هم توجه و در این زمینه ورود پیدا کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار