داور جشنواره قرآنی مدهامتان:
داور جشنواره قرآنی مدهامتان،این جشنواره قرآنی را یکی از معتبرترین مسابقات قرآنی کشور برشمرد.
کد خبر: ۳۴۴۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۲ 16 December 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از ستاد خبری یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان، امیر آقایی یکی از داوران رشته حفظ یازدهمین‌جشنواره قرآنی مدهامتان، با تقدیر از تلاش های دستندکاران برگزاری این جشنواره که در مراحل استانی و کشوری زحمات زیادی متقبل شدند اظهار داشت: به نظر من سطح این دوره از جشنواره بسیار خوب بود در عین حالی که برخی ها هم آنگونه که باید و شاید خوب طاهر نشده بودند.

وی با بیان اینکه جشنواره قرآنی مدهامتان یکی از معتبرترین مسابقات کشوری به شمار می رود افزود: این جشنواره قرآنی به قدری معتبر است که سازمان اوقاف و امور خیریه یک سهمیه از مسابقات کشوری خود را به این جشنواره اختصاص داده و یک نماینده از این جشنواره قرآنی می تواند بدون آزمون شرکت کند.

آقایی با بیان اینکه تعدادی ازحافظان در این جشنواره نمره کامل صحت حفظ را دریافت کردند افزود: امیدواریم هر سال شاهد رشد و پیشرفت فعالان قرآنی در این جشنواره باشیم.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه شرکت کنندگان در جشنواره قرآنی مدهامتان از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد هستند این امیدواری وجود دارد که این ارتباط قرآنی در طول سال حفظ شود و برنامه های مختلف قرآنی از سوی کانون ها برای تقویت آنها برگزار شود.

حافظ کل قرآن کریم بیان داشت: از ظرفیت های برگزیدگان استانی و کشوری هر کانون؛ می توان در همان مسجد و کانون بهره برد و استفاده کرد و آنها می توانند آموزش های حفظ و قرآئت قرآن را برای دیگران داشته باشند.

وی در پایان عنوان داشت: انس با قرآن ثمرات و برکات فراوانی در دنیا و آخرت برای کسانی که در این عرصه فعالیت می کنند به همراه دارد و ما نیز همه زندگی خود را مدیون وجود قرآن هستیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار