همچنین قهرمانان سه رده سنی پسران (Overall) هفدهمین دوره رقابت‌های سنگ‌نوردی جام فجر کشور در سالن فرهاد شهر همدان معرفی شدند که در رده سنی نوجوانان محسن عبدالهی از تیم طبیعت دوست پارسیان فارس عنوان قهرمانی را کسب کرد، محمد سلطانی از زنجان دوم شد و متین بیات از تیم همدان در جای سوم ایستاد.
کد خبر: ۳۴۴۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶ 17 December 2016
هفدهمین دوره رقابت‌های سنگ‌نوردی جام فجر پسران به میزبانی همدان، با قهرمانی تیم زنجان به پایان رسید.

به مهر، هفدهمین دوره رقابت‌های سنگ‌نوردی جام فجر گرامیداشت میلاد مسعود حضرت محمد (ص)، هفته وحدت و سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بخش پسران که از سه‌شنبه ۲۵ آذرماه به میزبانی همدان آغازشده بود، پنجشنبه شب به پایان رسید.

در این رقابت‌ها که در سالن سنگ‌نوردی فرهاد همدان پایان یافت، تیم زنجان به مقام قهرمانی رسید، تیم گردشگری آتور (تهران) به عنوان نایب‌قهرمانی دست‌یافت و تیم خراسان رضوی بر سکوی سوم ایستاد.

همچنین قهرمانان سه رده سنی پسران (Overall) هفدهمین دوره رقابت‌های سنگ‌نوردی جام فجر کشور  در سالن فرهاد شهر همدان معرفی شدند که در رده سنی نوجوانان محسن عبدالهی از تیم طبیعت دوست پارسیان فارس عنوان قهرمانی را کسب کرد، محمد سلطانی از زنجان دوم شد و متین بیات از تیم همدان در جای سوم ایستاد.

در رده سنی جوانان محمدمهدی جلیلی، ابوالفضل حسن‌پور و سجاد مستجاب‌الدعوه هر سه از خراسان رضوی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در رده سنی بزرگ‌سالان نیز علی برات زاده از تیم گردشگری آرتور تهران عنوان قهرمانی را به دست آورد، خسرو هاشم زاده از تیم هایب تهران در جای دوم ایستاد و صادق یوسفی از تیم زنجان برسکوی سوم قرار گرفت.

این نفرات درمجموع امتیازهای سه ماده سرطناب، بولدرینگ و سرعت حائز رتبه‌های برتر شدند.

رقابت‌های سنگ‌نوردی جام فجر در بخش بانوان تا ۲۷ آذرماه در مجموعه سنگ‌نوردی فرهاد میرزاجانی همدان ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار