نفر اول رشته قرآئت یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان گفت: قاریان خوش‌لحنی در بخش قرائت جشنواره قرآن مدهامتان حضور داشتند و رقابت ها بسیار نزدیک بود.
کد خبر: ۳۴۴۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۲ 18 December 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از ستاد خبری یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان، محمد رضا زینلی از استان اصفهان و نفر اول رشته قرآئت  یازدهمین‌جشنواره قرآنی مدهامتان، اظهار داشت: از سن ۳ سالگی زیر نظر پدر، تلاوت قرآن کریم را آغاز کردم و ۶ است که به صورت حرفه‌ای در این رشته فعالیت دارم.

وی گفت: در طی این سال‌ها به لطف پروردگار توانستم مقام‌های مختلفی در مسابقات اوقاف، دانش‌آموزی، جامعه‌القرآن، بنیاد جانبازان و بسیج کسب کنم.

زینلی با بیان اینکه سطح این دوره از جشنواره قرآنی مدهامتان در رشته قرائت بالا بود، افزود: قاریان خوش‌لحنی در این دوره با هم رقابت کردند و در بخش فینال نیز رقابت‌ها بین ۶ قاری که به مرحله نهایی راه یافته بودند؛ بسیار نزدیک بود.

نفر اول رشته قرائت یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان بیان داشت: مسابقات رقابتی موجب ایجاد انگیزه می‌شود و برای خودم بارها پیش آمده که در مسابقاتی نتوانستم مقام بیاورم، اما این امر موجب تقویت انگیزه‌ام شده و تلاش کردم در مرحله‌های بعدی خودم را آماده‌تر  و نقایص را جبران کنم.

وی با بیان اینکه در استان اصفهان از محضر اساتیدی همچون استاد شاه‌میوه، وفایی و همدانی بهرمند شدم، افزود: در حال حاضر نیز جلسات قرآن در اصفهان دارم که خوشحالم که توانستم در مسیر شاگردپروری هم قدم بگذارم.

زینلی یادآور شد: یکی از موفقیت‌های جلسات قرآنی این است که از بستر مناسبی برخوردار باشد و هم اینکه از استادهای شایسته‌ای برخوردار باشدو این دو در حقیقت مکمل همدیگر برای رشد و ارتقای کار فعالان قرآنی است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار