رتبه دوم قرائت جشنواره مدهامتان:
رتبه دوم قرائت جشنواره قرآنی مدهامتان گفت: انتخاب راه قرآن موجب می‌شود تا انسان از بلاهای آخرالزمان در امان بماند.
کد خبر: ۳۴۴۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۳ 18 December 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از ستاد خبری یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان، مسعود موحدی راد، رتبه دوم رشته قرائت یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان، اظهار داشت: از 6 سالگی فعالیت‌های قرآنی خود را آغاز کردم و از 13 سالگی به صورت حرفه‌ای مشغول به تلاوت قرآن کریم شدم.
 
وی با بیان اینکه والدینم مشوق اصلی من در مسیر فعالیت‌های قرآنی بودند، افزود: در طی این سال‌ها 12 رتبه کشوری، 25 مقام استانی و بیش از 50 رتبه شهرستانی کسب کردم.
 
موحدی راد با اشاره به کیفیت برگزاری جشنواره قرآنی مدهامتان، گفت: یازدهمین دوره این جشنواره قرآنی از سطح خوبی برخوردار بود و تلاوت‌های سایرین نیز در سطح عالی و رقابت‌ها در بخش قرائت نزدیک به هم بود و هر سال شاهد هستیم که رقابت‌های این جشنواره فشرده‌تر می‌شود.
 
وی عنوان کرد: جشنواره قرآنی مدهامتان به دلیل اینکه یک سهمیه برای مسابقات کشوری سازمان اوقاف و امور خیریه دارد، لذا همواره مورد توجه بوده و شرکت‌کنندگان تلاش می‌کنند با آمادگی کامل وارد این رقابت‌ها شوند.
 
قاری برجسته قرآن کریم بیان داشت: سعی کرده‌ام تا تجربیات خود را به سایر علاقمندان به قرآن منتقل کنم و در این راستا در شب‌های چهارشنبه هر هفته در مقبره بی‌بی شطیطه نیشابور جلسه‌ای برگزار می‌کنم و علاقمندان زیادی از نوجوانان و جوانان نیز حضور می‌یابند.
 
رتبه دوم رشته قرائت یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در توصیه به علاقمندان به قرآن اظهار داشت: انتخاب راه قرآن موجب می‌شود تا انسان از بلاهای آخرالزمان در امان بماند و موجب موفقیت انسان در زندگی می‌شود.
 
موحدی راد افزود: به علاقمندان قرآن توصیه می‌کنم برای ادامه فعالیت‌های حرفه‌ای خود در زمینه رشته‌های مختلف قرآنی وارد موسسات قرآنی شوند و در جلساتی قرآنی شهر و استان خود که با حضور اساتید برجسته برگزار می‌شود، حضور یابند.
 
وی همچنین عنوان کرد: انس با قرآن کریم، آرامش روحی و روانی در انسان ایجاد می‌کند و این آرامش را در زندگی شخصی خود حس کردم و امیداریم همه راه قرآن را در زندگی بپیماییم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار