کد خبر: ۳۴۴۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۷ 18 December 2016
نی زار: در روز دوم مسابقات قهرمانی بوکس بزرگسالان کشور بوکسور های استان بر حریفان خود غلبه کردند.
به گزارش نی زار از زاهدان، مسابقات قهرمانی بوکس کشور رده سنی بزرگسالان روز گذشته /جمعه/ در مجموعه ورزشی امام علی (ع) شهرستان زاهدان افتتاح شد. در روز دوم مسابقات سعید شهلی بر، پرویز کرمزهی، مبین و معین کهرازهی بر حریفانشان غلبه کردند.
نکته قابل تامل در نحوه برگزاری مسابقات پر بودن جایگاه خبرنگاران از تماشاگران بود، تماشاگرانی که در vip جایی برای آنان نبود برای تماشای مسابقه به جایگاه خبرنگاران آمده بودند.
اهمیت برگزاری مسابقات قهرمانی کشور بوکس بعد از ورزشکاران، مربیان و داوران برای رسانه ها است. رسانه ها باید برگزاری بزرگترین رویداد ورزشی بوکس کشور را منعکس کنند تا تمام کشور مطلع شوند همچین رویدادی در سیستان و بلوچستان در حال برگزاری است. با انعکاس همچین اخباری دیگران مطلع میشوند که زاهدان دارای حداقل زیرساخت هایی برای برگزاری مسابقات در این سطح است و این اولین گام برای جذب توریسم و سرمایه گذار ورزشی است.
وجود این ضعف بخاطر انتصاب افراد غیر متخصص در مناصب اجرایی است، زمانیکه رئیس اداره روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان فاقد تجربه کار روابط عمومی و رسانه باشد قطعا اینگونه،خبرنگاران نیز جایگاهی نخواهند داشت و به تبع آن اگر سازمان مدیر غیر متخصصی داشته باشد شاهد افت ورزش استان خواهیم بود به عنوان مثال افت برخی رشته های تیمی مانند والیبال ، کبدی ، سپک تاکرا و هندبال.
زحمات جناب آقای محمود نهتانی دبیر هیات بوکس استان جهت حضور برخی از خبرنگاران در سالن جای تقدیر داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار