ماجرای کتک خوردن مدیربرنامه بازیکنان سابق استقلال از لیدر این باشگاه، یک سوال هم برای اهالی فوتبال بوجود می آید؛ آیا مدیران برنامه در فوتبال ایران می توانند در باشگاه ها و یا دیگر نهادهای ورزشی پست بگیرند؟
کد خبر: ۳۴۵۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳ 19 December 2016
ماجرای کتک خوردن مدیربرنامه بازیکنان سابق استقلال از لیدر این باشگاه یک تخلف را آشکار ساخت.
به گزارش تابناک ورزشی، اخیرا سرپرست تیم جوانان استقلال که مدیربرنامه بازیکنان سابق این تیم مثل رضا عنایتی و هاشم بیک زاده هم محسوب می شود مقابل باشگاه با یک لیدر درگیر و مضروب شد که این اتفاق، جنجال زیادی به پا کرد.
در کنار مسائل مطرح شده اما یک سوال هم برای اهالی فوتبال بوجود می آید؛ آیا مدیران برنامه در فوتبال ایران می توانند در باشگاه ها و یا دیگر نهادهای ورزشی پست بگیرند؟
نگاهی به آیین نامه کارگزاران فوتبال پاسخ این سوال و ابهام را می دهد. در فصل هفتم (مقررات ویژه) و در بند 4 ماده 11 آمده است:

"کارگزار(مدیربرنامه) به هیچ عنوان نباید اشتغال رسمی، قراردادی، مشاوره ای، پاره وقت، تمام وقت، عضویت در فدراسیون های ورزشی، کنفدراسیون، کمیته ها، دپارتمان ها، هیات های استانی، آکادمی، باشگاه های فوتبال کشور، رسانه ها و جراید ورزشی کشور را داشته باشد. در غیر این صورت حائز شرایط کارگزاری نقل و انتقالات داخلی نخواهد بود و ادامه فعالیت آنان ممنوع و با اعلام موارد تخلفی به مراجع ذیصلاح و کمیته انضباطی ارجاع خواهد شد."
رونمایی از تخلف آشکار در 
استقلال 

نامه نیوز نوشت حالا مدیران باشگاه استقلال(که در مورد درگیری لیدر باشگاه با این مدیربرنامه اعلام کردند ماجرا ربطی به مدیریت ندارد و شخصی بوده) و باید پاسخ دهند که چگونه یک مدیربرنامه رسمی در این باشگاه پست سرپرستی گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار