معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی گفت: سیستان وبلوچستان استانی زیبا، ناشناخته با لوکیشن های بکر و دست نخورده است و از فیلم سازانی که در این استان فیلم بسازند حمایت می شود.
کد خبر: ۳۴۶۲۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰ 20 December 2016


حبیب ایل بیگی روز سه شنبه پس از بازدید از پشت صحنه فیلم سینمایی شعله ور در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در زابل افزود: هدف ما از سفر به سیستان وبلوچستان بازدید و حمایت از دست اندرکاران ساخت فیلم سینمایی شعله ور است.
وی اظهارداشت: عوامل فیلم سینمایی شعله ور به جای تصویربرداری این فیلم در تهران، به استان سیستان وبلوچستان سفر کردند تا این فیلم را در این استان بکر تهیه کنند.
معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی با بیان اینکه این سفر اعلام حمایت ما از تمام فیلم سازان کشور برای حضور در این استان است تاکید کرد: از فیلم سازانی که در سیستان وبلوچستان شروع به ساخت فیلم سینمایی کنند حمایت می کنیم.
ایل بیگی گفت: سیستان بلوچستان استانی کمتر شناخته شده و برای تمام مردم ایران جذاب و خاطره انگیز است.
وی از نشست خود با فرماندار زابل، شهردار و رئیس شواری شهر و مسئولان محلی خبرداد و بیان کرد: در این نشست لزوم وجود سینما در شهرستان زابل و چگونگی حضور فیلم سازان، کارگردانان و نویسندگان فیلم های سینمایی کشور در قالب تور به استان مطرح شد و مورد تاکید قرار گرفت.
معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی تصریح کرد: در صورت حمایت استانداری سیستان وبلوچستان و سایر نهادها تور فیلم سازان، کارگردانان و نویسندگان فیلم های سینمایی کشور در استان سیستان وبلوچستان در آینده برگزار می شود.
وی از سرمایه گذاران برای ساخت سالن سینمایی در سیستان وبلوچستان دعوت کرد و گفت: امسال سالی پرفروش برای سینمای کشور بود و می توان گفت سینما در ایران به یک صنعت اقتصادی تبدیل شده است.
ساخت فیلم سینمایی شعله ور با بازیگری امین حیایی بازیگر سینما از چند ماه پیش در کشور آغاز شده و شماری از لوکیشن های این فیلم به کارگردانی حمید نعمت الله و نویسندگی هادی مقدم دوست در سیستان و بلوچستان در حال تصویربرداری است.
معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی ، مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد سیستان وبلوچستان، شهردار و رئیس شواری اسلامی شهر زابل، فرماندار زهک، و مسئولان محلی روز دوشنبه از پشت صحنه فیلم سینمایی شعله ور دیدن کردند.
منطقه سیستان با پنج شهرستان زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز در شمال سیستان وبلوچستان قرار دارد.
7317 **6081 خبرنگار: حامد غلامی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار