همزمان با شب یلدای 95؛
نخستین شماره از مجله هنری تصویر خیال شیرین با موضوعات سینما، تئاتر، ادبیات، موسیقی و فلسفه هنر به قلم جمعی از هنرمندان و نویسندگان استان قم منتشر شده است.
کد خبر: ۳۴۶۳۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸ 20 December 2016
به گزارش تابناک قم، نخستین شماره از مجله هنری تصویر خیال شیرین با موضوعات سینما، تئاتر، ادبیات، موسیقی و فلسفه هنر با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به قلم جمعی از هنرمندان و نویسندگان استان قم منتشر شده است و از روز یکم دیماه 1395 در سراسر کشور توزیع خواهد شد.

این مجله با گستره انتشار فصلنامه و به صورت سراسری منتشر خواهد شد.

شماره اول این مجله که همزمان با شب یلدای 95 توزیع خواهد شد، مجموعه مطالبی درباره سینما، تئاتر، ادبیات، موسیقی و فلسفه هنر آماده شده است.

در بخش سینما، سینمای عباس کیارستمی، سینمای محمدرضا مقدسیان، نقد و بررسی فیلم فروشنده ساخته اصغر فرهادی، تحلیل  سریال تلویزیونی بازی تاج و تخت و مطالعه‌ای بر فیلم سینمایی نقاب ساخته اینگمار برگمان و... آمده است.

همچنین در بخش تئاتر، گفتگو با حمید امجد کارگردان و صاحبنظر عرصه ادبیات نمایشی، گفتگو با احمد سپاسدار پیشکسوت تئاتر، مقاله‌ای درباره سم شپارد و... تهیه شده است.

در بخش ادبیات، گفتگوی خواندنی با مهدی یزدانی‌خرم نویسنده رمان سرخ سفید، نقد رمان قوچ‌وارگی نوشته مهدی اسدزاده، نگاهی به انسان‌شناسی در ادبیات و آثار صادق هدایت و احمدشاملو و... آماده شده است.

همچنین در بخش موسیقی، مقالاتی درباره جایگاه نقد موسیقی در ایران و نگاهی به زندگی و آثار لئونارد کوهن تهیه و تنظیم شده است.

سردبیری مجله تصویر خیال شیرین را حمیدرضا منتظری به عهده دارد.

خاطر نشان می‌شود، مجله هنری تصویر خیال شیرین از یکم دیماه در قم، تهران و سایر شهرستان‌ها با مبلغ 12.000 هزار تومان توزیع خواهد شد.

علاقمندان جهت تهیه این مجله می‌توانند به دکه‌های مطبوعاتی سطح شهر و کتابفروشی‌های طرف قرارداد با شرکت پخش نشر گستر امروز پایتخت مراجعه نمایند.

مجله هنری تصویر خیال شیرین منتشر شد

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار