تابناک: از سکه یادبود نمایشگاه ایران-اصفهان به مناسبت افتتاحیه نمایشگاه طلا، رونمایی شد.
کد خبر: ۳۴۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱ 13 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان شامگاه گذشته (سه‌شنبه) در این مراسم که همزمان با افتتاحیه نهمین نمایشگاه صنعت طلا و جواهر اصفهان بود، گفت: در نمایشگاه طلا و جواهرات، صنعتگران و تولیدکنندگان می‌توانند در حضور مقامات و مسوولان، به بیان دیدگاه‌ها، نیازها و مسایل این صنعت بپردازند.

رسول محققیان اظهار کرد: در روزهایی که امیدبخشی حاصل از شرایط پساتحریم در فضای اقتصادی کشور پیچیده و توافقات اخیر مسوولان عالی رتبه کشور، انگیزه بیشتری را برای فعالیت‌های اقتصادی کشور مهیا ساخته است، خرسندیم که میزبان فعالان صنف و صنعتی هستیم که بخش مهمی از اقتصاد کشور را پشتیبانی می‌کنند.

وی اصفهان را "پایتخت طلایی ایران زمین" لقب داد و افزود: در سال‌های گذشته تلاش کردیم با افزودن به بار تخصصی و غنای کیفی این نمایشگاه، شرایطی فراهم سازیم تا آخرین تولیدات و محصولات و آخرین فناوری‌ها را به نمایش بگذاریم و در عین حال دغدغه‌ها و مسایل تخصصی در فضایی از جنس فعالان این صنف، بیان شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان اضافه کرد: در نمایشگاه امسال با اتکا به شعار همدلی و همزبانی فضایی را فراهم آورده‌ایم تا صنعتگران و تولیدکنندگان در سایه نمایشگاه، مأمنی برای ارایه نتایج تلاش‌های خود در بخش‌های مختلف این صنعت به دست آورند.

محققیان ادامه داد: تشکیل پاویون استان‌های مختلف کشور و نیز برگزاری همایش "بررسی فرصت‌ها و چالش‌های صنعت طلا و جواهر کشور" همزمان با برگزاری نمایشگاه، از مصادیق همدلی و همزبانی است.

وی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه صنعتگران و تولیدکنندگان می‌توانند در حضور مقامات و مسوولان، به بیان دیدگاه‌ها، نیازها و مسایل این صنعت بپردازند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان ابراز امیدواری کرد: نمایشگاه حاضر سرفصل آغاز حرکت‌های جدید و پیاده سازی اهداف بزرگ و اساسی در راستای تعالی روز افزون سرزمین همیشه سرافرازمان ایران باشد.

به گزارش ایسنا؛ در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه از خانواده‌ شهدای صنف طلا و جواهر تجلیل به عمل آمد. همچنین از پرچم حرم امام حسین (ع) رونمایی شد.

در بخش دیگری از این مراسم از سکه یادبود نمایشگاه ایران-اصفهان به مناسبت افتتاحیه نمایشگاه طلا، رونمایی شد.

به گزارش ایسنا؛ نهمین نمایشگاه صنعت طلا و جواهر اصفهان تخصصی- بین المللی صنایع، ابزار، ماشین آلات و تولیدات فلزات گرانبها و سنگ های قیمتی با حضور ۸۰ مشارکت کننده از استان‌های آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، تهران، گلستان، اصفهان، خوزستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان گشایش یافت و تا ۲۵ اردیبهشت ماه در ساعات بازدید ۱۶ الی ۲۲ میزبان عموم علاقه‌مندان خواهد بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :