آیت‌الله علما تاکید کرد
امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه مسلمانان باید در مقابل شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی مراقب باشند، گفت: دخالت آمریکا در فتنه 88 هیچ عذری برای فتنه‌گران باقی نگذاشته است.
کد خبر: ۳۴۷۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵ 23 December 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس،  آیت‌الله شیخ مصطفی علما در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد وحدت اشاره کرد و اظهار داشت: شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی فقط موجب اختلاف است که معظم‌له این موضوع را به دو لبه قیچی تشبیه فرمودند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به کشتار مسلمانان در سوریه، عنوان کرد: هفته وحدت برکات بسیاری به‌دنبال داشت که در این هفته با وحدت شیعه و سنی مراسمات باشکوهی برگزار شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به گرفتاری جهان اسلام در شرایط فعلی، وحدت را راه‌کار اساسی برای رفع اختلافات عنوان کرد و متذکر شد: مسلمانان با اتحاد می‌توانند موجب خنثی شدن نقشه‌های دشمنان شود.

علما به اظهارات نخست‌وزیر انگلیس که ایران را تهدید منطقه معرفی کرد، ادامه داد: انگلیس روباه پیر رسوای عام و خاص است و با داشتن سوابق بسیار در چپاول کشورهای مختلف، چنین موضع‌گیری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه صحبت‌های هفته گذشته در مورد دانشگاه رازی دشتم، ادامه داد: مقام معظم رهبری 70 مرتبه کلمه نفوذ را به‌کار برده‌اند که این موضوع تکلیف همه ما را مشخص می‌کند و در این مورد همه اعم از ائمه جمعه و جماعات، نمایندگان، دانشجویان و... احساس تکلیف کردند که جای تقدیر داشت.

این مسؤول با تاکید بر اینکه انقلاب به آسانی به‌دست نیامده است و همه باید احساس تکلیف داشته باشیم تا انقلاب توسط برخی لطمه نبیند، عنوان کرد: نباید اجازه بدهیم یک اسلام کمر شکسته به ما تحویل بدهند، بلکه باید انقلاب موردنظر امام راحل باید ادامه یابد که همین موضوع و اقتدار است دشمنان را زمین‌گیر کرده است.

خطیب جمعه کرمانشاه با بیان اینکه اسلام ناب است که فتنه و دشمنان را به زانو درآورده است و همه ما باید مدافع انقلاب و اسلام حقیقی باشیم، به سالروز ولادت حضرت عیسی(ع) اشاره کرد و افزود: مسیح نیمی از وجودش آسمانی و نیمی زمینی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: وجود حضرت عیسی(ع) از اعجاز خداوند است که بدون پدر همچون حضرت آدم(ع) آفریده شد و عیسی مسیح دارای خصوصیات خاصی است.

به گفته وی، امام خمینی(ره) در نامه‌ای از کارتر پرسید آیا حضرت عیسی کارهای شما را تایید می‌کند؟که انسان‌ها را به خاک و خون کشیده‌اید، لذا تمام اقتضای مقام مسیح بازداشتن از ظلم و ستم است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به جنایت‌های آمریکا و غرب، عمل این‌ها را مخالف مسیحیت واقعیت‌های جهان عنوان کرد و پنجم دی ماه سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی را مورد یادآوری قرار داد و گفت: عزیزان در این بخش زحمت می‌کشند و در فرودگاه‌ها مراقبت دارند.

امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه ششم دی شهادت آیت‌الله غفاری به‌دست ماموران ساواک و هفتم دی تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان امام راحل است که آقای قرائتی مخلصانه در این مسیر زحمت کشیده و قبل و بعد از انقلاب در خدمت اسلام بوده است، تصریح کرد: سالروز حماسه 9 دی که مردم در پاسخ به فتنه‌گران با حضور گسترده و بصیرت به دشمنان پاسخ دادند و این حضور تمام قضایا را خاتمه داد و الان که آمریکایی‌ها اعتراف کرده‌اند فتنه 88 را مدیریت کرده‌اد، عذری برای کسی نمانده و همه متوجه شده‌اند و این روز در واقع روز بصیرت و ولایت است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار