در روزی که از سند هویت زنده یاد پورحیدری در شهر ساری رونمایی شد، تیم پیشکسوتان استقلال نیز در یک دیدار نمادین در این شهر مقابل پیشکسوتان فوتبال ساری به پیروزی رسید.
کد خبر: ۳۴۷۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۷ 23 December 2016
به گزارش تابناک مازندران،  سوم دیماه روز ملی ثبت احوال در کشور بود و اداره کل ثبت احوال استان مازندارن به همین مناسبت در یک حرکت نمادین دست به رونمایی از سند هویتی منصور پورحیدری در سالن زنده یاد سید رسول حسینی ساری زد.
 
به همین مناسبت و در حضور میهمانان ویژه ای که در این سالن حضور داشتند، تیم پیشکسوتان استقلال موفق شد در یک دیدار دوستانه با نتیجه ۹ بر ۶ مقابل تیم پیشکسوتان فوتبال ساری پیروز شود. برای تیم پیشکسوتان استقلال در این بازی بهروز پرورشخواه، ناصر شیردل (۳)، حمیدرضا عضدی(۳) و محمود فکری(۲) گل زنی کردند.
 
در این دیدار سید کاظم اولیایی مدیرعامل سابق باشگاه استقلال مدیریت تیم استقلال را بر عهده داشت. همچنین فریده شجاعی همسر منصورخان پورحیدری میهمان ویژه این رویداد بود که سند هویتی پورحیدری نیز به وی اهدا شد.
 
مهدی حاج محمد، اکبر کارگر جم، محمود فکری، شاهین بیانی، محمد نوری، محمد مومنی، یداله اکبری، ناصر شیردل، حمیدرضا عضدی، بهروز پرورشخواه، مصطفی اردستانی و محمدرضا شکورزاده از جمله پیشکسوتان استقلال بودند که در این دیدار حضور داشتند.
 
بسیاری از مدیران استان مازندران از جمله غلامرضا بهروان رییس هیات فوتبال مازندران در سالن حضور داشتند.  
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار