پیش بازی ماشین‌سازی- سایپا
به گزارش تابناک تبریز، هفته پانزدهم و پایانی نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر فردا با برگزاری سه دیدار ادامه می یابد.
کد خبر: ۳۴۸۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷ 24 December 2016
به گزارش تابناک تبریز، هفته پانزدهم و پایانی نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر فردا با برگزاری سه دیدار ادامه می یابد.
 
در یکی از این دیدار ها دو تیم بحران زده ماشین سازی تبریز و سایپای کرج که با هزینه های گزافی در این فصل وارد مسابقا شدند ولی نتایج به دور از اهداف تعیین شده کسب کردند. تا جایی که  سرمربی هر دو تیم در اواسط کار استعفای خود را تقدیم هیات مدیره کردند.
اما تنها استعفای رسول خطیبی در ماشین سازی مورد قبول و اقع شد و از دو هفته ی پیش فرهاد کاظمی سکاندار ماشین سازان شد.
  
 ماشین‌سازی با 9 باخت متوالی رکورددار شکست در نیم فصل اول است. در هفته ی گذشته نیز درگیری بین دو بازیکن مطرح این تیم موجب کنار گذاشتن پیام صادقیان و کاخاشویلی گرجستانی از سوی فرهاد کاظمی شد.این دیدار برای هر دو تیم از جهات مختلف حائز اهمیت می باشد.هر دو تیم در قعر جدول قرار دارند و با فاصله 6 امتیازی از گزینه های سقوط در این فصل محسوب می شوند. ماشین سازان امیدوارند بتوانند از این جنگ 6 امتیازی سربند بیرون بیایند.
 
ماشین‌سازی در صورت پیروزی هم از رتبه شانزدهم تکان نخواهد خورد ولی سایپا اگر پیروز شود می‌تواند از رده چهاردهم جدا شود. تقابل آندرانیک تیموریان با سایپا از نکات قابل توجه این دیدار است. تیموریان فصل گذشته در سایپا حضور داشت برنده این دیدار از بحران فاصله می‌گیرد.
 
از نکات جالب این دیدار می توان به 9 شکست متوالی ماشین سازان و گل زده بسیار کم هر دو تیم اشاره کرد. سایپا در 8 بازی اخیر خود فقط 2 گل به ثمر رسانده است و با 9 گل زده بعد از همین ماشین سازان که فقط 8 گل به ثمر رسانده اند در جایگاه دوم بدترین خطوط حمله لیگ قرار گرفته اند.

ماشین‌سازی تبریز – سایپا تهران – ورزشگاه اختصاصی تراکتور تبریز / ساعت 14:15

تیم داوری:موعود بنیادی فر – حمیدرضا کنعانی – محسن سلطانی – محمد ملکی – ناظر: محسن قهرمانی


برچسب ها: لیگ برتر ، ماشین سازی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار