دوره آموزشی برنامه‌نویسی تلفن همراه با عنوان دوره شهید رضایی‌نژاد از سوی دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۴۸۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷ 24 December 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس،  دوره آموزشی برنامه‌نویسی تلفن همراه با عنوان دوره شهید رضایی‌نژاد از سوی دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

این دوره آموزشی ویژه فعالان فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی است و شرکت‌کنندگان باید آشنایی اولیه با برنامه‌نویسی (جاوا یا دیگر زبان‌های برنامه‌نویسی) داشته باشند و شرایط سنی افراد برای احراز شرایط لازم شرکت در دوره مذکور سن 17 سال تا 25 سال اعلام شده است.

بر اساس گزارش فارس، لینک ثبت‌نام در سایت مرکز آموزش سراج در کرمانشاه به نشانی الکترونیکی www.amoozeshnet.ir وجود دارد و زمان شروع دوره 20 دی ماه جاری اعلام شده است و دوره یاد شده در دهم اسفند ماه سال‌جاری به اتمام می‌رسد و آخرین فرصت تحویل پروژه‌ها نیز در همین تاریخ است.

کمک به شکوفایی و کشف استعدادهای هنری هنرمندان و جوانان، تولید آثار فاخر، جبران کاستی‌های فنی و ابزار و امکانات، آموزش اصول و شیوه‌های نوین هنری و علمی به جوانان و ایجاد انسجام برای ارتباط فعالان فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی با یکدیگر از جمله اهداف جشنواره دوره آموزشی مذکور بیان شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار