آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید محمدرضا علیخانی از شهدای مدافع حرم باغملک با حضور پرشور مردم در روستای طلاور باغملک برگزار شد
کد خبر: ۳۴۸۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴ 24 December 2016

به گزارش تابناک خوزستان، آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید محمدرضا علیخانی از شهدای مدافع حرم باغملک با حضور پرشور مردم در روستای طلاور باغملک برگزار شد.

مراسم اولین سالگرد شهید محمدرضا علیخانی  و تجلیل از خانواده  شهدای مدافع حرم خوزستان با حضور پرشور مردم باغملک و استان های همجوار و مسئولین در باغملک برگزار شد.

مهمان ویژه این  مراسم  دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  سرلشکر پاسدار  محسن رضایی و اجرای این برنامه بر عهده عبدالغفور شیری از  مجریان باغملک بود ، همچنین عباس محمدی مداح و نغمه سرای مسجد مقدس جمکران به مداحی و نوحه‌خوانی پرداخت.

 این مراسم معنوی با حضور سرلشکر محسن رضایی ، خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک ، نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولین شهرستان   در روستای طلاور باغملک برگزار شد

سرگرد شاپور احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باغملک ضمن عرض خیر مقدم به مهمان ها و حضار بیان داشت: شهدای مدافع حرم همان کسانی هستند که تا پای جان از مرز و بوم جانانه دفاع کردند و پس از آن در عرصه های مختلف سازندگی ،محرومیت زدایی و مقابله با جنگ نرم حضور یافتند و با شنیدن صدای هل من ینصرنی که از کربلای حسینی برخاست  با بصیرتی به جا راهی سرزمین شام شدند و از حریم آل الله دفاع کردند.

وی افزود : شهدای مدافع حرم نشان دادند هیچ سیاستی در خاورمیانه به بار نخواهد نشست مگر آنکه فرزندان امام خمینی (ره) و امام خامنه ای با آن موافقت داشته باشند.

پس از آن سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به ایراد سخنرانی پرداخت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار