مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان قم خبر داد
مشاور امور بانوان مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: طرح غربالگری ژنتیک در مدارس استان با همکاری اداره بهزیستی برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۹۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸ 25 December 2016
به گزارش تابناک قم، اشرف مرتمی در جلسه حجاب و عفاف استان که پیش از ظهر امروز در ساختمان استانداری برگزار شد، با اشاره به ابلاغ سیاست‌های خانواده از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: تمام بندهای این سیاست‌ها به اداره آموزش و پرورش مرتبط است و مادران جامعه ما امروز نیاز به آموزش و کسب اطلاعات دارند.

وی ادامه داد: هر مدیری در هر جایی که قرار دارد، باید به آسیب شناسی بپردازد و مشکلات حوزه خودش را مشخص کند، در کشور نیاز به یک نگرش مثبت داریم و باید اقدامات مثبت را در جامعه تبلیغ کنیم تا مردم با این اقدامات آشنا شوند

مشاور امور بانوان مدیرکل آموزش و پرورش استان قم افزود: باید همانند ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی مدیران برای اجرای سیاست‌های خانواده تلاش کنند، باید کارهای خوب در این زمینه بزرگ نمایی شود.

مرتمی با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت در کشور اظهار کرد: اجرای این طرح یک انقلابی را در کشور به وجود آورد، باید موفقیت‌های طرح تحول سلامت را به اطلاع مردم برسانیم.

وی ادامه داد: طرح غربالگری ژنتیک در مدارس استان قم برگزار شد و اجرای این طرح برکات زیادی را داشته است، طرح غربالگری ژنتیک در مدارس استان قم با همکاری اداره بهزیستی برگزار شد.

مشاور امور بانوان مدیرکل آموزش و پرورش استان قم افزود: همچنین برگزاری برنامه‌های آموزشی در خصوص فضای مجازی باید در دستور کار دستگاه‌های استان قرار بگیرد.

مرتمی با اشاره به اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی برای دختران دانش آموز اظهار کرد: با برگزاری کلاس های آموزشی، مسائل لازم را به دانش آموزان و والدین آن‌ها را آموزش می‌دهیم.

وی ادامه داد: 7 هزار و 500 نفر فرهنگی خواهر در استان قم داریم، می‌خواهیم که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی قم شناسنامه سلامت را برای این فرهنگیان تدوین کنیم، البته براساس برنامه این شناسنامه‌ها باید برای همه افراد جامعه ایجاد شود.

مشاور امور بانوان مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در پایان خاطرنشان کرد: در مورد عفاف و حجاب همه مدیران مدارس استان کار می کنند و نمایشگاه‌های متعددی در این خصوص در مدارس قم برگزار شده است، پرداختن به بحث عفاف و حجاب وظیفه شرعی همه ماست.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار