هادی رباطی :
​کارشناس مسئول واحد مجتمع های خدمات رفاهی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: ساخت حداقل سه مجتمع های خدمات رفاهی در سمت راست محور بجنورد به جنگل گلستان ضروری و مورد نیاز است.
کد خبر: ۳۴۹۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷ 26 December 2016

هادی رباطی در حاشیه بازدید از مجتمع میقات الرضا(ع) به مناسبت هفته" حمل ونقل ، رانندگان و راهداری " با حضور معاونین اداره کل از محل مجتمع خدماتی رفاهی میقات الرضا (ع)،  در با سرمایه گذاری شهرداری شهر حصار گرمخان اظهار داشت: در حال حاضر اقدامات اولیه به منظور صدور موافقت اصولی احداث دو باب مجتمع خدماتی -رفاهی در حاشیه محور آشخانه -جنگل گلستان در محدوده روستای چمن بید و روستای رباط قره بیل در حال پیگیری می باشد و امید است پس از صدور موافقت اصولی ، ساخت و سپس بهره برداری از عناصر این مجتمع ها بتوانیم در جهت ایجاد وافزایش ایمنی ترددها وامکان ایجاد خدمات در سطوح مختلف و در فواصل معین برای کاربران جاده ای و گامهای خوبی برداشته شود .  

وی افزود:هم اکنون ۹ باب مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محور های اصلی و فرعی  استان راه اندازی شده و در حال بهره برداری میباشد  و انتظار حمایت از سرمایه گذاران این بخش از صنعت حمل ونقل می باشد .وی خاطر نشان کرد:هم اکنون دو مجتمع در دست احداث و شش پرونده مجتمع دیگر نیز در مرحله دریافت مجوز های اولیه است. رباطی گفت: نیاز به ساخت وبهره برداری از  مجتمع های خدماتی رفاهی در محورهای فرعی و درحال احداث استان پیش بینی میگردد  که البته در این باره اجرای "طرح تفصیلی مکان یابی مجتمع های خدمات رفاهی در سطح راههای استان "باهدف ایجاد عناصر خدمات رسان ،افزایش ایمنی،  نیاز سنجی وسیله نقلیه و تراکم جابجایی مسافر به منظور ارتقاء سطح کمی و کیفی سفرهای جاده ای و....  امیدواریم بتوانیم حداقل نیازهای مسافران ،کاربران و رانندگان  در سطح محورهای استان را کاهش دهیم  .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار