نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران گفت: نماینده استان های مختلف کشور برای ثبت اطلاعات و کار با این سامانه آموزش های لازم را فرا می گیرند و برای تمامی ورزشکاران و مربیان رشته کاراته نیز کارت هوشمند الکترونیکی صادر می شود.
کد خبر: ۳۴۹۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱ 26 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛افسانه باقری روز دوشنبه  اظهار کرد: با راه اندازی سامانه الکترونیکی این فدراسیون، آمار دقیق تعداد ورزشکاران سازمان یافته و مربیان این رشته در کشور جمع آوری خواهد شد.

وی افزود: سامانه الکترونیکی بر روی سایت رسمی فدراسیون به آدرس www.ikf.ir به منظور صدور کد الکترونیکی راه اندازی شده و طبق اعلام فدراسیون از این پس هرگونه فعالیت اعضای خانواده کاراته شامل شرکت در رویدادهای داخلی و برون مرزی، کلاس‌های آموزشی، مربیگری، داوری، صدور احکام و دان منوط به ارائه کد عضویت الکترونیکی است.

نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته تاکید کرد: یک نفر کارشناس مدیریت و برنامه ریزی ورزش به عنوان مشاور بانوان در فدراسیون انتخاب شده و تلاش می شود انتخاب اعضای تیم های بانوان و همچنین مربیان بر اساس شاخص های علمی و استانداردهای موجود انجام شود تا در کاراته زنان به موفقیت برسیم.

باقری یکی از مشکلات کاراته زنان را نبود امکانات لازم برای شرکت مربیان در کلاس های آموزشی و مسابقات سراسری اعلام کرد و از هیات های استانی خواست زمینه حضور مربیان و ورزشکاران زن را در کلاس و مسابقات مختلف فراهم کنند و همکاری و تعامل لازم را با آنها داشته باشند.

وی اضافه کرد: پتانسیل خوبی در کشور در رشته کاراته وجود دارد اما نباید تنها به این ظرفیت ها اکتفا شود بلکه باید برای حضور قدرتمندانه در المپیک 2020 و دیگر عرصه های جهانی برنامه ریزی مدون و استعدادیابی در دستور کار قرار گیرد. /م
 
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار