فرماندار دهلران بر ضرورت تسریع در تکمیل و راه اندازی کارخانه سیمان دهلران با هدف ایجاد رونق اقتصادی در این شهرستان مرزی تاکید کرد.
کد خبر: ۳۴۹۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳ 26 December 2016
به گزارش تابناک ایلام ؛ سید حسینعلی موسوی روز دوشنبه در جریان بازدید از کارخانه سیمان دهلران افزود: با توجه به همجواری دهلران با کشور عراق به عنوان بازار اصلی و بالقوه محصول تولیدی و صادراتی این کارخانه، نقش و تاثیر این واحد تولیدی در رونق مالی و اقتصادی شهرستان برجسته است.

وی از تولید روزانه 400 تن سیمان در این کارخانه خبر داد و افزود: البته کلینکر این کارخانه از بیرون تامین می شود که تلاش برای راه اندازی و تولید کامل این کارخانه ادامه دارد.

فرماندار دهلران تاکید کرد: طرح کارخانه سیمان سه هزار و 400 تنی دهلران در قالب 2 فاز با پیشرفت 81 درصدی در حال اجرا است که با راه اندازی کامل آن، 200 فرصت شغلی مستقیم ایجاد می شود.

موسوی یادآور شد: تاکنون برای این کارخانه بیش از سه هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیرعامل سیمان دهلران نیز در جریان بازدید فرماندار، از نصب انبار خاک آن خبر داد و گفت: در حال حاضر این کارخانه فعال است اما برای راه اندازی کامل و رسیدن به ظرفیت تولید باید نیازهای مالی و اعتباری آن تامین شود.

حسن صباغیان بیگدلی اضافه کرد: اجرا و بهره برداری کامل از کارخانه سیمان دهلران نیازمند تخصیص 450 میلیارد ریال اعتبار است که در صورت تامین، بعد از یکسال کل ظرفیت تولیدی این کارخانه وارد مدار تولید می شود./م
 
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار