در شرایطی که قرار بود لیگ بر‌تر فوتبال استان قم از اواخر آذر آغاز شود، برگزاری این مسابقه‌ها باز هم به تعویق افتاد و در شرایط کنونی، کشیده شدن دامنه مسابقه‌های لیگ بر‌تر ۹۵ به سال ۹۶ اجتناب‌ناپذیر به نظر می‌رسد.
کد خبر: ۳۴۹۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳ 27 December 2016
به گزارش تابناک قم، فصل جدید لیگ‌های بر‌تر و دسته اول فوتبال استان قم بر اساس برنامه‌ای که هیأت فوتبال استان قم اعلام کرده بود باید از آذر آغاز می‌شد و تا اسفند به خط پایان خود می‌رسید. با این حال، سال جاری وارد فصل چهارم خود شده و خبری از آغاز لیگ‌ها نیست.  

«جواد رنگرز» مسئول کمیته مسابقه‌های هیأت فوتبال استان قم در این باره به همشهری گفت: مشکل اساسی ما بی‌نظمی باشگاه‌هاست. ما بار‌ها برای تحویل مدارک، ثبت قرارداد و آغاز مسابقه‌ها فراخوان داده‌ایم اما باشگاه‌ها در این زمینه تعلل می‌کنند و ما هم نمی‌توانیم برای مثال لیگ برترمان را با ۳ تیم برگزار کنیم. در موعد مقرر برای برگزاری لیگ، در لیگ بر‌تر ۳ تیم و در دسته اول نیز ۳ تیم مدارک خود را تکمیل کردند.

برگزاری انتخابات هیأت فوتبال استان قم نقش محسوسی در بی‌میلی هیأت فوتبال به اقدام قاطع در این زمینه دارد. کریم بهرامی که رئیس هیأت فوتبال است و نامزد دوره جدید نیز است تلاش می‌کند در این هفته‌های پایانی دست به عصا حرکت کند و به عبارت بهتر کسی را از دست خود ناراحت نکند. 

شاید اگر در هر مقطع زمانی دیگری قرار داشتیم، شاهد تصمیم‌های جدی برای تیم‌های خاطی بودیم اما در حال حاضر هیأت فوتبال استان قم سیاست مدارا را در مواجهه با باشگاه‌های بی‌نظم در پیش گرفته است. 

لیگ بر‌تر فوتبال استان قم با حضور ۸ تیم برگزار می‌شود که هر تیم در این سطح ۱۴ بازی برگزار خواهد کرد.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار