نماینده مردم شهرستان‎های فردوس، بشرویه، سرایان و طبس:
نماینده مردم شهرستان‎های فردوس، بشرویه، سرایان و طبس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم به تبعیت از ولایت و رهبر انقلاب اسلامی وارد صحنه شدند، گفت: مهم‌ترین بسترهای وقوع فتنه منیت‌ها و تحریک‌های خارجی‌ها بود.
کد خبر: ۳۵۰۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲ 27 December 2016
محمدرضا امیرحسنخانی ،پیرامون وقایع فتنه 88، اظهار داشت: در سال 88 شرایط خوبی بر کشور حاکم نبود و اگر مدیریت مقام معظم رهبری نبود اتفاقات بیشتری در کشور اتفاق می‌افتاد که جبران کردن آن امکان‌پذیر نبود.

وی با اشاره به اینکه مردم به تبعیت از ولایت و رهبر انقلاب اسلامی وارد صحنه شدند، بیان داشت: مهم‌ترین بسترهای وقوع فتنه منیت‌ها و تحریک‌های خارجی‌ها بود.

نماینده مردم شهرستان‎های فردوس، بشرویه، سرایان و طبس در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: مردم به سرعت متوجه تحریکات دشمنان شده و در راستای حفظ نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی جانانه به پا خواستند.

امیر حسنخانی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال بر هم زدن نظام جمهوری اسلامی هستند و خواهند بود، یادآور شد: دشمنان که مهم‌ترین هدفشان رسیدن به خواسته‌هایشان بود از هر حربه‌ای استفاده می‌کردند و با دادن خبرهای و اطلاعات دروغ به دنبال تحریک مردم جامعه بودند.

وی ادامه داد: در آن زمان عده‌ای از مردم براساس سخنان کذب دشمنان اغفال شدند و علیه نظام و انقلاب به پاخاستند ولی با درایت مقام معظم رهبری فتنه 88 سرکوب شد.

نماینده مردم شهرستان‎های فردوس، بشرویه، سرایان و طبس در مجلس شورای اسلامی به تأثیر فتنه و فتنه‌گران بر مسائل معیشتی مردم و تشدید تحریم‌ها اشاره کرد و توضیح داد: گروه‌های خاصی درصدد بودند مردم را از وضعیت فعلی ناراضی کنند و خط می‌دادند که تحریم‌ها تشدید شود.

امیر حسنخانی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی به دنبال اتحاد و وحدت عمومی و وحدت جامعه است، خاطرنشان کرد: همچنین مردم توقع دارند که با آنها براساس رأفت اسلامی برخورد شود.

وی مهم‌ترین پیام 9 دی را پیروی از ولایت دانست و بیان داشت: مسؤولان باید به مسائل و قوانین نظام وفادار باشند و نباید از بعضی امور به راحتی بگذرند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار