فرماندار دهلران گفت؛
فرماندار دهلران گفت:اجتماعی کردن مبارزه و پیشگیری از اعتیاد و فراهم کردن زمینه برای اشتغال بهبود یافتگان از دام اعتیاد از برنامه های دولت یازدهم است باید در این مسیر حرکت کنیم.
کد خبر: ۳۵۰۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸ 27 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛سید حسینعلی موسوی روز سه شنبه در بازدید از مرکز ترک اعتیاد بسوی آینده درخشان دهلران اظهار کرد:2میلیارد و 400 میلیون ریال تسهیلات به اشتغال بهبود یافتگان از دام اعتیاد پرداخت شده است.
 
وی بر ضرورت فراهم کردن امکانات و توجه به نیازهای مراکز ترک اعتیاد توسط متولیان تاکید کرد و افزود: اعضای ستاد فرعی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان این موضوع را مد نظر داشته و نظارت لازم بر مراکز ترک اعتیاد را نیز اعمال کنند.
 
موسوی تاکید کرد: اجتماعی کردن مبارزه و پیشگیری از اعتیاد و فراهم کردن زمینه برای اشتغال بهبود یافتگان از دام اعتیاد از برنامه های دولت یازدهم است باید در این مسیر حرکت کنیم.
 
وی با اشاره به موفقیت های دولت در این زمینه یادآور شد: باید تلاش کنیم تصمیم ها و مصوبات شورا مبارزه با مواد مخدر منجر به کاهش مصرف مواد مخدر و آسیب های ناشی از آن در جامعه شود.
 
موسوی گفت: خروجی مراکز ترک اعتیاد باید منجر به بهبود و بازگشت افراد معتاد به جامعه باشد و سایر بخش ها نیز در این مسیر همکاری و همراهی لازم برای حمایت از بهبود یافتگان را باید مد نظر داشته باشند.
 
روسای بهزیستی و شبکه بهداشت و درمان دهلران نیز در حاشیه بازدید فرماندار از این مرکز، گزارشی از اقدام ها و کمک های دستگاه های متبوع خود به مراکز ترک اعتیاد شهرستان ارائه کردند./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار