مدیر علمی سازمان بسیج دانشجویی کرمانشاه:
مدیر علمی سازمان بسیج دانشجویی کرمانشاه گفت: دومین جشنواره فعالیت‌های برتر علمی ویژه پایگاه‌های بسیج دانشجویی، دانشجویان بسیجی، هسته‌های علمی حوزه‌ها در بسیج دانشجویی استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۵۰۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵ 28 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،حامد حاصلی امروز از برگزاری دومین جشنواره فعالیت‌های برتر علمی در بسیج دانشجویی استان خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره ویژه دانشجویان بسیجی‌، هسته‌های علمی حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج دانشجویی است.

به گفته حاصلی، بیانیه‌ها، نامه‌های تخصصی، نشریات، یادداشت‌ها و مقاله‌های تخصصی، برنامه‌های دانشگاهی گفتمان‌ساز در موضوعات تخصصی (سخنرانی‌ها، مناظره‌ها‌، سمینارها، همایش، نمایشگاه و...)، کرسی‌های آزاد‌اندیشی، نظریه‌پردازی در موضوعات تخصصی، بازدیدهای تخصصی و هدفمند علمی، پایان‌نامه‌ها و پروژه‌های دانشگاهی، اختراعات، ابتکارات علمی، برگزیدگان علمی در استان، سایت‌ها و وبلاگ‌های تخصصی سرویس‌های جشنواره محسوب می‌شود.

مدیر علمی سازمان بسیج دانشجویی کرمانشاه از علاقمندان خواست آثار خود را به ایمیل‌ Bsoelmikermanshah@yahoo.com ‌ارسال کنند و ادامه داد: جایزه اصلی جشنواره به تشکلی تعلق می‌گیرد که در حوزه فعالیت‌های علمی و تخصصی از جمله حل یکی از مسائل کشور یا استان بیشترین فعالیت را داشته باشند.

این مسؤول مهلت ارسال آثار و مستندات 29 بهمن‌ماه و زمان اجرای آن اسفند‌ماه سال‌جاری عنوان کرد و افزود: دانشجویان برای تکمیل فرم ثبت‌نام، دریافت آثار و مستندات به دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و دانشکده‌ها مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه این جشنواره در هشت محور و در دو قالب برگزار می‌شود، تصریح کرد: بخش فردی این جشنواره شامل اختراعات، مقاله، تالیف کتاب، کارهای پژوهشی و دانشجویانی است.

حاصلی خاطرنشان کرد: فعالیت گروهی در قالب هسته‌های مطالبه‌گری به این صورت است که دانشجویان مشکلات‌ و ایراداتی که در سطح دانشگاه‌های استان و یا کشور وجود دارد را بیان می‌کنند و خروجی این کار می‌تواند به صورت نشریه و بیانیه استفاده شود.

وی با بیان اینکه دانشجویان برای تشکیل هسته‌های مطالبه‌گری می‌توانند حداقل از 2 نفر تا حداکثر 7 نفر از هم رشته‌های خود استفاده کنند، گفت: دانشجویان برای کسب اطلاعات بیشتر برای تشکیل هسته‌های مطالبه‌گری و علمی می‌توانند با امامی مسؤول قرارگاه شهید احمدی‌روشن استان کرمانشاه یا با شماره 09182906521 تماس بگیرند.

مدیر علمی سازمان بسیج دانشجویی کرمانشاه در پایان، گفت: آثار برتر برای داوری به سازمان بسیج دانشجویی و شرکت در جشنواره کشوری ارسال می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار