قابل توجه استاندار ،مدیران جهاد کشاورزی و اتاق بازرگانی
کشاورزان به لیموکار دهدشتی که باعدم حمایت از سوی مسئولان خود برای فروش محصول و بازار مصرف شخصا محصولاتشان را به مشهد برده بودند به دلیل دلال بازی و قیمت های بسیار پایین که حتی مخارج شان را جبران نمی کند در این شهر سرگردانند.
کد خبر: ۳۵۰۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰ 28 December 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، کشاورزان به لیموکار دهدشتی که با عدم حمایت از سوی مسئولان ، خود برای فروش محصول و بازار مصرف شخصا محصولاتشان را به مشهد برده بودند به دلیل دلال بازی و قیمت های بسیار پایین که حتی مخارج شان را جبران نمی کند در این شهر سرگردانند.
باقر شهامت در گفت وشنود با خبرنگار ما گفت:پس از اینکه محصولات در کهگیلویه به دلیل دلال بازی فروش نرفتند و حتی چندبار از طریق خبرگزاری ها و سایت ها از مسئولان التماس نمودیم که حمایت کنند و جلوی ضرر و زیان ما را بگیرند، متاسفانه هیچ کمکی نشد و حتی محصولات را در مهمانپذیری منزل نگهداری می کردیم و به ناچار مجبور شدیم که انها را به بازار مشهد بیاوریم.
این کشاورز ادامه داد: مشتری و دلال ها چون می دانند مجبور به فروش محصول هستیم ، قیمت های بسیار پایین پیشنهاد می دهند که حتی مخارجی که در مراحل کاشت ،داشت و برداشت انجام داده ایم را جبران نمی کنند و اگر هم محصولات را به فروش نرسانیم کرایه برگشت را نداریم.
شهامت گفت:هم اکنون در مشهد مقدس سرگردانیم و نمی دانیم چکارکنیم.

باقر شهامت اظهار داشت:تمامی این زحمات و ضرروزیان را ناشی از عدم حمایت مسئولان در خرید تضمینی محصول می دانیم و کاش مسئولان به جای سردادن شعارها حمایت خود را در عمل نشان می دادند.
شهامت گفت:اگر به لیموکاران تعاونی داشتند قطعا مشکلاتشان کمتر بود و از استاندار و سایر مسئولان متولی خواهشمندم که ما را حمایت کنند و نگذارند بیش از این ضرر نماییم.
وی در پایان از جهادکشاورزی و اتاق بازرگانی انتقاد کرد و گفت : هیچگونه حمایتی ننمودند.

 
سرگردانی و گرفتار دلال بازی شدن کشاورزان هم استانی در مشهد! + تصاویر
سرگردانی و گرفتار دلال بازی شدن کشاورزان هم استانی در مشهد! + تصاویر سرگردانی و گرفتار دلال بازی شدن کشاورزان هم استانی در مشهد! + تصاویر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Australia
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
بی توجهی مسولان استان دراستانهای شمالی چای راخرید تضمینی میکند ولی بهلیمو که یک محصول باارزشتری میباشد حمایت نمیشود چونکه کسی درمرکز به فکر مردم جنوب نمباشد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار