نهم دی ماه یک هزار و سی صد و هشتاد و هشت، جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی بود.
کد خبر: ۳۵۰۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴ 29 December 2016
‍ 9دی تجدید بیعت با ولایت

انتخابات 88باحضور پرشور و کم نظیر مردم درپای صندوق های رای برگزار شد،آمریکا ونظام سلطه که پس از سالیان طولانی انقلاب اسلامی را بیش ازبیش منسجم تر و مردم را انقلابی تر مشاهده میکردند درصدد آن برآمدند تابار دیگر با تمام قدرت خود درحوزه جنگ نرم نقشه ی جدیدی راعملی سازد این جز با برنامه ریزی چندین ماهه و با سناریویی از پیش تعیین شده که اطمینان ازلغزش برخی خواص در ن حکایت داشت شکل نمی گرفت.

زمانی که برخی هاپیش گویی می کنند

 
قبل از برگزاری انتخابات یک سری از خواص دنبال کمیته صیانت را می روند و شب انتخابات نیز قبل از اتمام شمارش آرا،برخی از اینان ازنتایج غیب خبر میدهند وخود رابرنده انتخاباتی قلمداد می‌کنند که هنوز آرایش شمرده نشده است،این افراد همان هایی بودند که در ایام تبلیغاتی خود قانون مندی راالویت رفتارهای خویش عنوان کرده بودند؛همان نقض قانون این بار پس از روز اعلام آرادر گستره ای وسیع ترصورت گرفت.

مردود شدن برخی خواص در امتحان ولایت مداری

آشوب های برخی افراد که ازبیرون مرزها هدایت می شدند باچراغ سبز برخی خواص کار را به جایی میرسانید که آمریکا این بارخط قرمزهای مردم رابا توهین به مقدسات ورهبری نشانه میگیرد.
ولی همان طورکه گفته شد خط قرمز یاارزش ها،درپوست وگوشت مردم تنیده شده است ومثل همیشه مردم آگاه وارد عمل می شوند وبا حماسه آفرینی درروزهای 8و9دی ماه درهمه شهرهانشان می‌دهند که مردم هنوز پای بیعتی که بانظام،شهدا ورهبری برای پایداری نظام اسلامی بسته اند هستند وبیش ازهمیشه روی خطوط قرمز حساسندوپا فشاری می‌کنند.

  می توان گفت نهم دی، روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان است. روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت ها و حرمت شکنی های عده ای غافل و یا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی است. روز نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است. مردم در این روز، تیر خلاص را به سران فتنه شلیک و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالیدند.
و در یک کلام نهم دی ماه یک هزار و سی صد و هشتاد و هشت، جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی بود.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار