امام جمعه ملکشاهی؛
امام جمعه ملکشاهی ولایت فقیه را چراغ هدایت گر جامعه دانست و گفت: میزان بصیرت هر کس در هر پست و جایگاهی به اطاعت وی از منویات مقام معظم رهبری بستگی دارد.
کد خبر: ۳۵۱۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶ 29 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛امام جمعه ملکشاهی روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت 9 دی که در محل مصلی شهر ارکواز برگزار شد، گفت: حماسه 9 دی سال 88 نشانه اوج بصیرت و آگاهی مردم ایران اسلامی بود.
 
حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالله امینی اظهار کرد: حضور مردم در این روز نشان داد قاطبه ملت ایران اسلامی با وحدت و همدلی و اطاعت از ولی امر مسلمین همیشه آماده جانفشانی در راه حفظ و حراست از آرمان های بلند نظام و انقلاب هستند.
 
وی ولایت فقیه را چراغ هدایت گر جامعه دانست و افزود: میزان بصیرت هر کس در هر پست و جایگاهی به اطاعت وی از منویات مقام معظم رهبری بستگی دارد.
 
وی جریان فتنه 88 را خروج از دین مبین اسلام و شرک و الحاد برشمرد و تاکید کرد: عده ای که قرآن ها را به آتش کشیدند و شعار علیه اصل ولایت فقیه سر دادند و هتک حرمت ایام عاشورای حسینی کردند مشرک و ضد انقلاب بودند.
 
امام جمعه ملکشاهی یادآور شد: یکی از مطالبات مردم این است که دستگاه قضایی تحت امر مقام معظم رهبری فتنه گران را به اشد مجازات برساند.
 
حجت الاسلام امینی با بیان اینکه امروز شاهد حضور همه اقشار مردم، گروه ها و جناح های سیاسی در مراسم یوم الله 9 دی هستیم، افزود: جریان فتنه 88 به هیچ کدام از جناح های سیاسی کشور که در چهارچوب نظام فعالیت دارند، منتسب نیست./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار